Diverse Tilbud ved høstmessen

Kristian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.10.2002
Antall liker
283
Sted
Levanger
Torget vurderinger
32
Slutten av oktober og tid for høstmesse igjen...:) En del gode tilbud hos de ulike forhandlerne. Hva har dere tenkt å handle eller lytte nærmere på? Hadde jeg hatt veldig god råd, ville jeg bestilt to Blue Horizon rack til stereoen min og kanskje Marantz NA-11S1 streamer til knallpris hos OHC. Men det blir å selge mine Valhalla signalkabler i stedet og prøve ut et brukt sett med SPM Reference fra nevnte butikk. Kanskje blir det med en IsoTek IsoPlug til 990 kr også...:) Hva med dere?

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Drømmer jo om en NA1 selv. Men det blir nok nest med drømmen. Kunne dog tenke meg en dac med analoge innganger helst med et bra Riaa trinn. Men vi får se om det er noe som frister. Har det ganske greit i hulen min for tiden.
.

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
11.493
Torget vurderinger
2
Skulle jo få Mail med info om tilbud , men har ikke mottatt annet enn påminnelse på SMS

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
11.493
Torget vurderinger
2
Isopluggen gir faktisk støydemping på kjøleskap etc. Antagelig det mest kostnadseffektive tiltaket sett i forhold til prisen andre strømdingser. Det eneste som hindrer meg i å bla opp er at jeg kan oppnå omtrent det samme med en et støpsel Og kondensator til ca 59kr på Clahs Olson. Men med tanke på hva forsikringsselskapet vil si så er kanskje 990 verdt å betale? Har den CE merking og godkjenning?

Kristian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.10.2002
Antall liker
283
Sted
Levanger
Torget vurderinger
32
Isopluggen gir faktisk støydemping på kjøleskap etc. Antagelig det mest kostnadseffektive tiltaket sett i forhold til prisen andre strømdingser. Det eneste som hindrer meg i å bla opp er at jeg kan oppnå omtrent det samme med en et støpsel Og kondensator til ca 59kr på Clahs Olson. Men med tanke på hva forsikringsselskapet vil si så er kanskje 990 verdt å betale? Har den CE merking og godkjenning?
Nettopp kjøpt med en slik til denne prisen! Hørte med selgere på OHC og de sa den hadde veldig bra virkning. Den har nok alt av spesifiseringer, vil jeg tro. Pluss overspenningsvern. Merk: det er EVO3 med bedre specs som selges, ikke GII som teksten viser. Jeg ville gått for en hvis jeg var deg, om ikke annet kan du selge den igjen senere uten å tape for mye. :)

Sist redigert:

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
11.493
Torget vurderinger
2
Nettopp kjøpt med en slik til denne prisen! Hørte med selgere på OHC og de sa den hadde veldig bra virkning. Den har nok alt av spesifiseringer, vil jeg tro. Pluss overspenningsvern. Merk: det er EVO3 med bedre specs som selges, ikke GII som teksten viser. Jeg ville gått for en hvis jeg var deg, om ikke annet kan du selge den igjen senere uten å tape for mye. :)
Merker noe effekt med /uten ?

Kristian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.10.2002
Antall liker
283
Sted
Levanger
Torget vurderinger
32
Har ikke mottatt og prøvd ennå, betalt i kveld og sendes fra Oslo i morgen...:) Men jeg kan gi en lyd når jeg har fått testet!

pak.k

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2009
Antall liker
242
Sted
Charlottenberg
Torget vurderinger
1
Är det någon som varit och lyssnat på klipsh forte3 som de skulle ha demo på hos stereofil?
Vore kul att höra de. Vågade inte resa in och göra det idag då jag var rädd att jag skulle köpa ett par om jag gillade dom.
Kan nästan inte göra det just nu,men priset va bra alla fall :)

Topp Bunn