Tilbakemelding fra ny bruker!

Suspiria

Medlem
Ble medlem
19.08.2005
Antall liker
0
Hei,

Jeg er ny her, men har erfaring fra en rekke forum før (jeg driver også et stort MC forum). Jeg ønsker bare å si at det er utrolig deilig å ha et forum som ikke er spekket med reklame og rot (som en hviss konkurent av dere, starter på AV ;) ).

Skulle bare ønske at det var lov med litt flere tegn i signaturen, men det er jo bare en filleting.

Ble forresten tipset om stedet fra Snickers-is...

Suspiria

Medlem
Ble medlem
19.08.2005
Antall liker
0
En ting til...

Ser at URL adressen hele tiden er http://www.hifisentralen.no/ Dette er ikke så lurt hvis dere har lyst til at folk skal linke til sidene/trådene deres. Frames er en stor uting innen webdesign.

royervin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.12.2005
Antall liker
2
Dessuten er det bare å åpne den aktuelle tråden i "nytt vindu" så får du den eksakte adressen du kan linke til.

Roy

Suspiria

Medlem
Ble medlem
19.08.2005
Antall liker
0
Hvorfor skulle dette være nødvendig?? Hva er galt med å vise den fulle adressen for den alminnelig brukeren (det var det jeg mente). Det mest vanlige ville være å trykke "Forum" i menyen på hovedsiden. Når da den brukeren ønsker å oppdatere en tråd, vil han/hun bare komme til hovedsiden.

Hvis ønsket er å ha en dynamisk header og footer, er ikke frames den beste løsningen. YaBB er dessverre CGI og da mister man noe av den funksjonaliteten som finnes i f.eks. PHP eller ASP. M.a.o, jeg ville heller valgt en statisk header og footer for forumet.

Håper Høvdingen tar denne info'en som konstruktiv.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Mister funksjonalitet ? Vi har det akkurat slik vi ønsker  ;D

Vi har valgt frames nettopp for å hindre at folk linker til innlegg direkte. Vi ønsker at de skal gå via forsiden slik at de kan se "10 siste innlegg" fra både forumet og bruktbørsen + evnt. nyheter.

De som er smarte bookmaker linkene de ønsker likevel.  ;D

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn