På tur og reise Til Nordpolen - MED BIL!!!

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Skjelvende, passe sjokkskadd og gjennomsvett sitter jeg her i godstolen. Jeg har akkurat bivånet pr. TV "TopGear"-guttas kappløp til Nordpolen - et kappløp mellom en 10-spanns hundeslede og ....en knallrød spesialbygd Toyota Arctic Truck. Det er den råeste bilkjøringa jeg noen gang har sett! At den bilen hang sammen etter forseringer av skrugarder, tynn-tynn fjordis, metertjukke snøfonner og sånt man finner på veien til polpunktet, er meg ei gåte!

Dette er drømmebilen for nord-norske vinterveier!! Må ha - må ha - MÅ HA!!!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Skal du til Nordpolen?

N

nb

Gjest
Har kjørt til Nordpolen opptil flere ganger jeg, går endatil trikk dit for de som ikke vil ta bilen.

M

Morpheus

Gjest
Så selv programmet. Det var rimelig heftig ja, men lurer på om de hadde "stunt" personer til å ta de heftigste hoppene. Jeremy Clarkson ristet ikke så mye inni bilen som de ytre bildene skulle indikere.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.887
Torget vurderinger
35
Gunnar_Brekke skrev:
nb skrev:
Har kjørt til Nordpolen opptil flere ganger jeg, går endatil trikk dit for de som ikke vil ta bilen.
Gdansk?
Er du så dårlig kjent i ditt eget land, Gunnar :)

Nordpolen ligger i Oslo, bydel Sagene. Rett på oversiden av Sandaker mot Storo. Faktisk en skole som heter Nordpolen også.

Roy

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Gutta lager underholdning. Har også hørt at de lar andre bli skitne / få ødelagt ryggen også. Plager meg ikke stort, men hadde selvsagt vært artigst om de overlevde all galskapen uten hjelp. :)

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Blei stille eit par sekunder første gang eg møtte prosjektlederen på jobb. Ho køyrer Land Cruiser. Artic Trucks edition. Rimelig gromt.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.259
Torget vurderinger
4
Underholdende program, men bil på polen er dust.

Britene har ikke lært et fnidder av Scott sitt nederlag og undergang.

niels

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.10.2002
Antall liker
1.342
Sted
Nadadouro, Portugal
Så programmet i fjor eller forfjor også, ganske teit synes jeg, men nå har jeg jo ikke firehjulstrekker heller jo?

Topp Bunn