Tepper

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Hva skyldes denne enorme strømmen av tepper inn i regjeringsmedlemmenes privatboliger?
Det kan da umulig være bra for innemiljøet?

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.738
Torget vurderinger
4
Mye forskjellig media grafser i.
Personelig gir jeg faen om de så har teppe på dass.....

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Men de fleste "moderne" mennesker vet vel å være litt forsiktig med å ta i mot rene gaver i jobbsammenheng.. Jeg er litt semisjokka over at de er så naive disse folka som leder landet vårt.. Skremmende :)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.711
Torget vurderinger
0
For å være helt ærlig så synes jeg vi er et utrolig sneversynt, angstbitersk, provensiellt og "narrowminded" folk ! Rett og slett smålige er vi! Unner ikke noen noenting!

Statsrådende har oppgitt til beskattning disse gavene og da synes jeg faktisk det er ganske så greit jeg! Om de har brutt tollregler må de selvsagt svare for det, men bortsett fra det burde de faktisk fått lov til å beholde gavene med god samvittighet!

Det er faktisk laaaang tradisjon at Gudmor ( Jfr Navarsetes gave fra Røkke ) får gave fra rederi/verft når hun døper et skip. Nei dette er smålig og akkurat nå skjemmes jeg litt over Norge og mine landsmenn! :p

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.182
Torget vurderinger
4
pstraums skrev:
Men de fleste "moderne" mennesker vet vel å være litt forsiktig med å ta i mot rene gaver i jobbsammenheng.. Jeg er litt semisjokka over at de er så naive disse folka som leder landet vårt.. Skremmende :)
Stort sett er det retningslinjer for å ta imot gaver. Stortingsrepresentantene har i grove trekk fulgt sine retningslinjer for å ta imot gaver

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
I så fall er ikke problemet så stort som mediene skal ha det til.. (er ofte slik)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Godt å se at korrupsjon er allmennt akseptert også her i landet.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.182
Torget vurderinger
4
BT skrev:
Hvis det å ta imot gaver innenfor et gitt regelverk er korrupsjon er korrupsjon et meget utbredt problem her i landet.

N

nb

Gjest
Abolsolutt alle som har vært på shoppingtur i utlandet har brutt tollbestemmelsene, så slutt med sytingen.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Det hele er jo som klipt rett ut av episoden i "Yes Prime Minister" hvor Jim Hacker var og fikk gaver i et araberland.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Er det noen som syter?

yellow

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
407
pstraums skrev:
Makt korrumperer.
Er man på stortinget blir avstanden til folket fort stor. Man tar seg etterhvert friheter...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.711
Torget vurderinger
0
Anonym skrev:
BT skrev:
Hvis det å ta imot gaver innenfor et gitt regelverk er korrupsjon er korrupsjon et meget utbredt problem her i landet.
Nettopp ! Det er sensasjonsjouralistikk på sitt værste. Dette er da faktisk ikke mye å sutre over. Følger man reglene og noen blir forarget er det reglene det er noe i veien med, ikke den som følger regelverket!!

Topp Bunn