Telenor arena - temperatur

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.350
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Skal på konsert med poden i morgen, AC/DC.
Har lyst å kle meg etter vær og føreforhold.
Hvor varmt er det inni hallen under konserter?
Er den oppvarmet?
Holder det med T skjorte (eller skal jeg ta singlet ;D)?

Håvard

unodostres

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.01.2009
Antall liker
0
Haavard skrev:
Er den oppvarmet?

Håvard
Det pleier å bli veldig varmt inne på konserter, særlig om dere er ivrige og skal litt frem. Nok en hel del kjøligere om dere har sitteplasser, men jeg ville ikke vært redd for å fryse for å si det slik.

Problemet oppstår når dere skal hjem, særlig om dere er våte av svette fra konserten.

Mitt tips: Ta med nok til å kunne gå i saktegående kø / vente på buss etc i en del minusgrader, muligens også noe tørt t-skjorte/superundertøy om dere har tenkt å stå i hopen under konserten. Vet ikke om det er garderobeløsning, men alternativet er å binde det rundt livet eller holde på det under konserten.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
bar overkropp og bermudashorts! jeg henter og bringer Haavard så slapp av. Dere skal slippe å fryse

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.350
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
65finger skrev:
bar overkropp og bermudashorts! jeg henter og bringer Haavard så slapp av. Dere skal slippe å fryse
Takker for det.
Vi har sitteplasser, og tenkte vi kunne være litt tynnkledde og slippe å dra med oss vinterjakka inn. Vi kommer jo fra kalde Toten i morgen.

Håvard

I

ijustpop

Gjest
Haavard skrev:
Er den oppvarmet?

Håvard
Har dere sitteplasser så kan t-skjorte bli kaldt. Det blir jo varmt med så mange mennesker inne under et tak, derfor har de sikkert masse dører åpne på bakkeplan (og fordi folk skal inn). Blir dere sittende i nærheten av en åpen dør så er det greit å ha noe mer enn t-skjorte på seg.

Blir bare halv dag i dag. Tar snart turen hjem for å varme opp til konserten. Jekke pils og lage pizza til gutta, før vi tar bussen ut til Fornebu.

Topp Bunn