Technics epa 250/500

jan_eriks

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Antall liker
125
Er en forholdsvis newbie på dette feltet men har en Technics arm på vei inn fra Ebay som jeg har tenkt til å benytte meg på et prosjekt til en Technics sl 1410mk2 og noen pickupper jeg har liggende. Spørsmålet er om armen passer Denon 304/technics epc 100 mk3/Technics epc 205mkiv eller om jeg burde kikke litt på en av de løse armene man kan få tak i til Epa500?

jan_eriks

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Antall liker
125
Dette uttarter seg litt i en rettning jeg ikke liker. Selger vil nå ha armen tilbake uåpnet ettersom han hevder at det er hans personlige arm og at var en kollega som solgte denne armen uten hans tillatelse. Armen har visstnok en feil som består i at den gir tidvis brum samt at det avtagbare pickupshellet ikke sitter korrekt på. Han vil ha den returnert og er villig til å betal 150 dollars ekstra samt kostnader. Hva f gjør jeg nå? Vil jo gjerne ha denne her da!

L

Lars.N

Gjest
Oi er den kjøpt fra butikk eller privat ?

Var ute for noe som ligner , skulle kjøpte en Sansui cd 917xr fra en nett butikk som de solgte i kommisjon da eier fikk vite at den skulle selges til Norge koste hva det koste vil trakk eier seg .

(kan være noen driver å lukter på markedet på en ufin måte)

Mvh

Lars

Sist redigert:
Topp Bunn