Hva tror dere om denne vs Technics 1210 vs Pioneer PLX 1000
Reloop RP-7000 GOLD - Proff Limited Edition Platespiller
Reloop RP-7000 GOLD - Proff Limited Edition Platespiller
Har vel en del med selve ombygningen og gjøre også,er i utgangspunktet en bra spiller som kan gjøres bedre over tid uten og betale store summer med en gang,pluss at de synns det er gøyMorsom lesing
Hva er det som er så dårlig i forhold til SL-serien egentlig?
Også morsomt med denne hyllesten til 1200...spesielt siden noen har modifisert spillerne sine til det nesten ugjenkjennelige....
Ikke mye SL igjen når stort sett alt er byttet ut....strømforsyning, arm, div lys/releer fjernet/satt ut av funksjon, motor osv...
Er da ikke en så god spiller som mange skal ha det til virker det som....?![]()
muligens var det denneHVOR er denne tråden, som er nevnt før...jeg finner den ihvertfall ikke ???
Skulle gjerne lest mer om akkurat dette......
I "Den store direktedrifttråden" vil du også finne ut hva som gjør 12x0 annerledes enn kule kopier.HVOR er denne tråden, som er nevnt før...jeg finner den ihvertfall ikke ???
Skulle gjerne lest mer om akkurat dette......
Skjønner ikke helt resonnementet her. Pioneer-spilleren er bygd i Kina og etter hva eg kan se fra denne anmeldelsen er det ikke noe galt med motoren - "The new three-phase, brushless DC motor has more than twice the torque of the old Technics motor. Startup time is 0.3 second! (It was 0.7s for the Technics.)"Enig, og selv om motoren ikke helt kan sammenlignes så leverer Pioneer alltid kvalitet (japansk vs kinesisk).![]()
Joda, men jeg lurer fremdeles på hvilket grunnlag du har for å si at motoren på Pioneerspilleren er dårligere enn Technics sin. Her er altså en fyr som har testet de side ved side, og ganske grundig later det til, som har funnet at de i grunnen er jevnbyrdige. Man kan lese til øyet blir stort å vått, men ingenting slår "hands on" erfaringerDet er spørs i hvilket perspektiv de tingene du ramser opp er viktig. Hifi eller DJ. Jeg vil si DJ. Det finnes for øvrig masse teknisk info om både DD motoren til Matsushita vs Hanpin. Det samme med spesifikasjoner på arm og armlager på SL.
Det jeg mente var at Pioneer uansett kvalitetssikrer og får spilleren laget etter sine spec. Det er ikke det at ting er gode eller dårlige om de blir laget i kina. Kina kan produsere topp produkter i alt fra biler, hifi til mobiler. Men krav spec fra oppdragsgiver er avgjørende. Pioneer har og brukt den samme motoren som alle de andre, men har gjort endel kvalitetsmessige grep som de andre ikke tok seg bryet med. Og slik har på en måte Pioneer alltid vært...![]()