Tattis er konge!

Ø

ØivindJ

Gjest
Kan noen fortelle om tattoeringer de har, eller ønsker seg, som betyr noe for dem personlig ?

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
I alle fall konge hos så godt som alle innsatte på San Quentin State Prison fengselet som Louis Theroux besøkte (på tv. NRK 1 i går kveld kl.2345.
Noen verre enn andre, forresten er det vel en tidligere tråd om samme tema, beklager men får meg ikke til å synes at dette er konge, men velbekomme ;)
Uansett så må det vel være slitsomt å barbere seg nær overalt hvor en har tattiser og hår, for blandet med hår så blir det i hvert fall ræva imo.
Nå var det vel ikke denne type innlegg du ønsket, men jeg bare måtte ;) :) fordi dokumentaren i går viste tilnærmet full pott og nærmest ingen uten slikt, jeg så i hver fall ingen (innsatte) uten.
Mvh.KW

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Venter på at det perfekte motivet skal falle ned i hodet på meg. Har veldig lyst på. Stor fan av Dan Rick og Blake Harris:

Trenger det bety noko særlig? Ein tatovering kan godt være pynt, utan særlig djup betydning. Ser det bra ut, så ser det bra ut!

Ø

ØivindJ

Gjest
Nei det perfekte motivet kommer liksom aldri.

At andre ikke har sansen for det, og at det ikke er "in", er jo bare pluss ;D
Lista over ting jeg angrer på å ikke ha gjort er dessuten altfor lang allerede.

Har en bitteliten sak da, men den teller liksom ikke helt ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Har ingen tattiser, men skulle jeg, så ville valget falt på følgende:

Dead Moon-logo. Bandet har alltid betydd noe spesielt for min del. Stikkordet er kanskje sjel

Har alltid vært svak for klassiske pin-up tegninger kombinert med livets laster; piker, sprit og gambling.
F.eks noe i denne stilen:

Tiki figur. Representerer for meg 40`s/50`s vestkystkultur, cocktails og easy livin`
Så er vi jo alle "etterkommere" av Thor Heyerdahl.
Her i en noe mer moderne strek:

og som en liten en til slutt.
Tattiser er helt allright.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
Denne er er jeg rimelig stolt av. Sønnen kommer på andre siden, i september.

Vedlegg

Topp Bunn