Taske til mobiltelefon

Z

Zomby_Woof

Gjest

Jeg har en sånn taske til mobiltelefonen. Jeg bruker den til å oppbevare telefon, kort, penger og nøkler i rygglomma på sykkeltrøya. Rullelåsen er genial, men jeg er skuffet over stoffet. Det er ikke skikkelig vanntett, og tapen på sømmene datt av med en gang jeg tok den i bruk. Derfor endte jeg opp med å bruke plastposer fra Platekompaniet inni.

Er det noen som har forslag til lignende, bedre produkter?

Kimmern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2003
Antall liker
1
Selv har jeg en taske som av mine studievenner i sin tid raskt døpte til "femitaska". Den er av merket Golla (som jeg innbiller meg er ganske utbredt) og i denim stoff. Den passet fint til min Gamle LG-telefon fra 2003, men den ble i minste laget da jeg byttet til Nokia 6600. Men i februar i år kjøpte jeg meg en Samsung d600e, og da gjorde den igjen nytta si. ;)

Den er selvsagt ikke vanntett, og kan ikke brukes til det formålet Zomby_Woof trenger og/eller benytter seg av sin til, men den er veldig bra til å beskytte mobiltelefonen mot nøkler, mynter og annet man har i bukselomma. Jeg har ikke fått en eneste ripe i displayet ennå. Godt gjort!

Golla

Kimmern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2003
Antall liker
1
Den så altfor liten ut. Man får kanskje plass til en Samsung p300, men jeg tviler litt på det også faktisk...

Topp Bunn