Tar med meg Affa og Bomber Iran

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Innlegg
1.577
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Jeg kjøpte kinaputter i Sverige da jeg var 12, siden har jeg vært hektet.
Nå er det vel desverre nesten umulig å få tak i kinaputter lenger. De selger det ikke lenger på grensa.(så vidt jeg vet). Bombekokeboka har jeg derimot funnet på nettet:D
 
A

Affa

Gjest
Høy oljepris-sterk krone-lav rente gir gode tider i Festung Norwegen
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.426
Antall liker
13.002
Dr. Løkken kan det han prater om. Mindre skoleflinke forummedlemmer anbefales i stedet til å bruke sine begrensede evner til utplassering av magnetsteiner, pussing av RCA plugger og akustikkbehandling av husets innvendige flater med rockwool. La de dannede og utdannete være i fred. Det blir så trettende med alle trivialitetene som må forklares og utredes i detalj. Det var derfor jeg kjempet mot den røde pest for gode 6 tiår siden; for å slippe disse enkle proletarer og deres evinnelige gnagingen og sutring.
Du verden kan han det sier du ;D
Da hadde jeg rett da at en akademisk utdannelse i en naturvitenskaplig disiplin automatisk utløser allvitenhet i øvrige naturvitenskaplige disipliner!?
Takk for oppklaringen!

Det er ikke så greit for meg som bare er akademiker med dårlig argumentasjonsevne og IQ på størrelse med skosålene vet du mein Fuhrer ;D

Det virker som de min herre har god greie på sjamanisme og rockwools helbredende effekter for et muntert sin. Har de ellers noen øvrige anbefalinger å komme med før jeg sovner av deres rudimentære provokasjoner, anakronismer og fossile overbevisninger?

Det er godt å vite at det finnes slike kloke, stødige, skoleflinke, velartikulerte og velutdannede mennesker.
 
A

Affa

Gjest
Du verden kan han det sier du ;D
Da hadde jeg rett da at en akademisk utdannelse i en naturvitenskaplig disiplin automatisk utløser allvitenhet i øvrige naturvitenskaplige disipliner!?
Takk for oppklaringen!

Det er ikke så greit for meg som bare er akademiker med dårlig argumentasjonsevne og IQ på størrelse med skosålene vet du mein Fuhrer ;D

Det virker som de min herre har god greie på sjamanisme og rockwools helbredende effekter for et muntert sin. Har de ellers noen øvrige anbefalinger å komme med før jeg sovner av deres rudimentære provokasjoner, anakronismer og fossile overbevisninger?

Det er godt å vite at det finnes slike kloke, stødige, skoleflinke, velartikulerte og velutdannede mennesker.
Det er alltid hyggelig at glede andre. Den største glede. Nu skal jeg på Vinmonopolet. Adjø.
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.426
Antall liker
13.002
Noen har lagt igjen humøret hjemme i dag. Ikke få infarkt, det var bare en spøkefull kommentar.


Da må du ha mange, de når ikke mer enn et kilotonn eller så.  Nøytonbomber er laget for å slå ut millitærkortesjer, skvadroner og større hovedkvarter, ikke hele sivilisasjoner. Dessuten slipper de ut tritium. Halveringstiden for tritium er bare 12 år, men jeg ville nå allikevel ikke satset i eiendomsbransjen i en by som har blitt teppebombet av nøytronbomber.


16.37: Fortsatt gretten....

Jeg har da ingen doktorgrad.
Hvis det var ment som en spøkefull kommentar savnet jeg en smiley eller to. Er forøvirig ikke gretten, men ble provosert.
Har du ikke Dr.grad?
Trodde det jeg etter alle henvisningene!?
Nå skal jeg heller innta Rockefeller og innta litt blodfortynnende væske i selskap med Ray Davis and Band istedenfor å kaste bort mer tid på gamle tinnsoldater i denne tråden.
God helg!
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.426
Antall liker
13.002
Det er alltid hyggelig at glede andre. Den største glede. Nu skal jeg på Vinmonopolet. Adjø.
Du må ikke gå i fra meg Affa, ikke nå!!!
Jeg kommer bare til å prate over meg med proletariske trivilaiteter om temaer som alle har inngående kjennskap til!
Kjøper du med et par Tignanello Antinori Toscana 2001, så kan jeg ta med the Residents - Third Reichen Roll nedover?
Kommer med toget. Ser frem til en hyggelig aften med gode vennskaplige innslag.
Vennlig hilsen :)
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.941
Antall liker
8.244
Torget vurderinger
1
Det blir vel Israel som tar jobben med å bombe Iran, slik de gjorde det sist gang...
Ikke gratis selvsagt... ::)
Strengt tatt var det et anlegg i Irak de bombet. F15 fikk ikke operasjonsrekkevidde til Iran før "E" versjonen kom (altså F15E).
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.941
Antall liker
8.244
Torget vurderinger
1
Bomb dem tilbake til steinalderen så går det noen tusen år før en ny profet dukker opp der nede.
I am guided by the beaty of our weapons

I am guided by the birthmark on my skin
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.941
Antall liker
8.244
Torget vurderinger
1
Facinerende å se at en Dr.grad innen digital design og teknlogi automatisk gir stor innsikt i alle andre naturvitenskaplige disipliner ;D
Er ikke det Bombe?? ;D
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Hvis det var ment som en spøkefull kommentar savnet jeg en smiley eller to.
Jeg liker ikke smileys, de er stygge. Dessuten bør hverken spøk, ironi eller sarkasme forklares, da blir den ødelagt. En generell betraktning.

Utelater man dem, har mottageren dessuten et større frihetsrom for fortolkning (og feiltolkning), hvilket kan gi uante og spennende avsporinger

Er forøvirig ikke gretten, men ble provosert.
Ingenting er bedre.

Har du ikke Dr.grad?
Nei.

Nå skal jeg heller innta Rockefeller og innta litt blodfortynnende væske i selskap med Ray Davis and Band istedenfor å kaste bort mer tid på gamle tinnsoldater i denne tråden.
God helg!
Skål!
 
Topp Bunn