Takk til moderatorer og høvding for at dere holder ut!

kise

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.03.2008
Antall liker
20
Mye kan sies om det meste.

Uansett hva som er gjort av moderatorer eller ikke syntes jeg det er stort at noen orker å stikke frem hodet Å foreta seg noe gang på gang.

Ikke altid skjønner man heller tanken bak modereringen, takk for at dere beskytter medlemmer, eller holder tett om grunnen til modereringen.
Det er ikke alt som gjør seg best i solens lys.

Moderering krever mye!

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Nå er det en stund siden jeg sist bladde i Heder Och Påverkan: Att analysera modern retorik, men jeg leser kise med ironibrillene på.

EDIT: vel, jeg ser det er på tide at jeg finner frem denne igjen

kise

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.03.2008
Antall liker
20
Det virker for meg som at folk tror at dette forummet driver seg selv, og at det er en tjeneste som en kan forvente seg drevet som en offentlig intitusjon, og at en moderator er en som har 100% stilling og utdannelse i faget. Være seg politi, politisk kommentator, eller advokat.

Dette er absolutt ikke ment som ironi fra min side!

Jeg sier ikke jeg alltid er enig i løsningene, men at noen orker ta jobben jo det er jeg takknemmelig for!

Jo takk de kan få både eple og ei øl.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.768
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
kise skrev:
Det virker for meg som at folk tror at dette forummet driver seg selv, og at det er en tjeneste som en kan forvente seg drevet som en offentlig intitusjon, og at en moderator er en som har 100% stilling og utdannelse i faget. Være seg politi, politisk kommentator, eller advokat.

Jeg sier ikke jeg alltid er enig i løsningene, men at noen orker ta jobben jo det er jeg takknemmelig for!

+1
Da blir vi to.

Kim

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.09.2002
Antall liker
50
Torget vurderinger
17
Jøgga skrev:
kise skrev:

+1
Da blir vi to.
+1
= 3

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.768
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Kim skrev:
Jøgga skrev:
kise skrev:
+1
Da blir vi to.
+1
= 3
Eksklusiv klubb. Det liker vi 8)

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.164
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Hiver meg med her jeg og :)

Men det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Man trenger ikke være enig i alt de gjør.

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Antall liker
59
Sted
Modum
Jaja, jeg får hive meg på og støtte Høvding og moderatorer. At utakk er verdens lønn fremkommer tydelig i flere av trådene her.
Jeg leser mer enn jeg skriver, av det jeg ser gjør de en meget god jobb. Klart feil kan forekomme, men jeg har ikke sett mange slike.
Takk for HFS og jobben som gjøres.

Topp Bunn