Takk takk for meg.. en kommentar

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Ikke for å lage noe sak av det, men tråden av Hordasped ble utrolig fort fjernet. Jeg leste den opprinnelige tråden og oppfølgeren. Hordasped var misfornøyd med alle slags OT på hfs, og meldte seg ut fra HFS pga det.
Jeg ser poenget godt; og har vært en av de som har oppmuntret til å fjerne OT fra forsiden. Jeg har ingen problem med at en OT-avdeling eksisterer parallellt, og ser ønskeligheten i det ut ifra et aktivitets-ståsted.
Imidlertid; debattanter på det ellers aktive OT-forumet vil ikke ha noe problem med å gå inn i OT-avdelinga. Men alle disse trådene "forurenser" forsiden til den største irritasjon. Imo.

Dette er ingen "takk-for-meg"-tråd, og bryter vel således ikke med reglementet. Fjerning av den skal vel ha en basis i regelverket.

Mvh Vidar P

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.581
Torget vurderinger
2
Jeg har lagt opp til å fjerne OT fra "Siste fra forumet", og det kommer noen endringer i nær fremtid.

Jeg har forøvrig en rekke forskjellige ting som skal utbedres, og tenkte og ta alt i en smekk. Jeg er så godt som 75% ferdig med disse oppgraderingene, men har støtt på et par "bugs", og regner med å være ferdig i løpet av Påske-uka.

Mvh
Høvdingen

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Antall liker
1.020
Det er vel fritt å lese de emnene en ønsker? OG om en ikke ønsker å frekventere sentralen i det hele tatt er jo det opp til den enkelte. Sjønner dog ikke poenget med å proklamere at man IKKE ønsker å benytte dette tilbudet. Det er jo bare å logge av og finne på noe annet hyggelig!
mvh.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Høvdingen skrev:
Jeg har lagt opp til å fjerne OT fra "Siste fra forumet", og det kommer noen endringer i nær fremtid.

Jeg har forøvrig en rekke forskjellige ting som skal utbedres, og tenkte og ta alt i en smekk. Jeg er så godt som 75% ferdig med disse oppgraderingene, men har støtt på et par "bugs", og regner med å være ferdig i løpet av Påske-uka.

Mvh
Høvdingen
Bra! Tiltak for forbedring av sentralen applauderes. Og mine beklagelser til hovedsaklig OT-debattanter; men det er vel greit å si hva man mener på en vennlig måte får man håpe. Motargumenter høres selvsagt med et åpent sinn.

Mvh Vidar P

O

OIHH

Gjest
Fikk en saklig og grei forklaring fra Høvding,trodde en stund at dette ikke lot seg gjennomføre,virket slik,men en fin honnør til SJEFEN her på HS,og lykke til alle Dere som bidrar.

Logger av for siste gang.Stå på

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det er fint at OT fjernes fra 'sist oppdaterte'. Det er trist at folk med genuin HIFI-interesse forlater oss, men...

Jeg klarer bare ikke å forstå at OT kan være et så stort problem for noen.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Zomby; OT er ikke et problem. Det er nokså stor aktivitet på OT, og det er hyggelig for debattanter. Problemet ligger i at det opptar såpass stor andel av "15 siste" at det blir vanskelig å følge med på hifidiskusjonene. Nå som HFS er såpass oppdelt så er "15 siste" en veldig grei måte å følge med.

Så får man spørre seg hvilken type forum man vil ha; om det er et meget OT-preget forum så fungerer det bra pr idag; er det et hifi/musikk-forum så kan det oppfattes som nokså irriterende forurensning.

Mvh Vidar P

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Ah! :), Off-topic fjernes fra forsiden - NÅ står verden til påske.

Jeg er en brennende og fanatisk Off-topic-hater, selv om jeg har tildels store problemer med å forklare hvorfor - er noe emosjonelt antagelig. Som et Se og Hør som ligger på bordet, du MÅ titte i det, men etterpå føler du deg litt skitten. Mye bedre om det ikke hadde ligget der på bordet og fristet. Har ikke tall på alle de gangene jeg har klikket på en lovende link på forsiden bare for å oppdage at jeg befinner meg på Off-topic - blant de kaklende høner.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Visst forstår jeg at det er irriterende med masse OT blant 15 siste. Men det er da ganske drastisk å melde seg ut av sentralen på grunn av dette?

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Zomby_Woof skrev:
Visst forstår jeg at det er irriterende med masse OT blant 15 siste. Men det er da ganske drastisk å melde seg ut av sentralen på grunn av dette?
Tja, nå skriver Vidar at dette IKKE er en "takk for meg" tråd. Hvilket rent logisk burde bety at han ikke melder seg ut.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
toriamos skrev:
Zomby_Woof skrev:
Tja, nå skriver Vidar at dette IKKE er en "takk for meg" tråd. Hvilket rent logisk burde bety at han ikke melder seg ut.
Jo, som jeg sa i åpningsinnlegget; det var Hordasped som meldte seg ut pga dette. Hans tråd het "Takk takk for meg". Den ble slettet pronto, antakelig fordi det er imot reglementet med slike tråder.
Min tråd er bare en kommentar til den tråden, evt en kommentar til problemstillingen den reiste, og dermed forhåpentligvis innenfor regelverket (men jeg er usikker på hvilken kategori den skulle sortert under); jeg har da ikke noe ønske om å melde meg ut, iallefall ikke før jeg har tatt igjen om.s på antall innlegg :)

Mvh Vidar P

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg ser jo det. Men tråden er en kommentar til at andre nettopp har meldt seg ut på grunn av dette.

Edit: Ahh... Akkurat. Der sa han det selv.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Ærlig talt, er det en forutsetning at man skal poste "i unøde" på de"seriøse" sidene bare for å skrive noe? Jeg er ingen HiFi ekspert,- har vel sagt det tidligere også,- så jeg leser de trådene som interesserer meg meg. Har jeg en sjelden gang noe positivt å bidra med så gjør jeg det. Men klart, det begrenser seg, jeghar funnet mitt lydmessige nirvana og er fornøyd med det, uten å tro et øyeblikk at det som funker for meg nødvendigvis funker for andre. ( Kanskje i motsetning til visse andre. ) Derfor holder jeg en lav profil på de "seriøse sider", men har noen et spørsmål jeg kan svare på så gjør jeg det. Derimot her på OT fines det en liten gjeng som finner litt tidtrøyte i å kverrulere litt om det meste. Ut fra OT's lett usaklige tone føler i allefall ikke jeg de samme begrensingene i retning av seiøs kunnskap som de mer seriøse sidene legger. Det at men skriver på OT betyr faktisk ikke at man ikke leser de andre sidene. Derfor fatter jeg ikke hvorfor folk har så mye imot OT? Greit at vi kanskje ikke er så seriøse, de fleste av oss synes musikk og HIFI er fine saker, man kanskje ikke det eneste i livet. Hvis HFS kun skal være for de som ikke har andre interesser enn HiFI er det greit, det er bare å si ifra!

Personlig synes jeg HFS er et bra stykke nettsted. Både HiFI ekspertise OG en plass for oss "hang arounds". Men selvsagt, er man ikke ønsket er et bare å si ifra!

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Høvdingen skrev:

Mvh
Høvdingen
OT :) behøver ikke være med i noen statestikker egentlig
de som allerede har funnet den, ... slår seg løs der

gjennom tenkning erverver vi oss begreper
vi resonnerer og fremsetter teorier.

På OT :) er det mange utrolig bra tråder som utfordrer begrepet ”Hva er reelt”?
har vi innsikt i virkelighetens natur?
hvordan kan tenkning gripe det som reelt sett finnes?
skepsis til intellesktets muligheter kan og blir brukt til å fremme religiøs fanatisme.
Religion har så lenge vi har kjent den blitt brukt til å kneble den frie tanke.
det er sikkert
Menneskets eneste sanne vei til frihet er gjennom intellektet
sport er flott, men ikke når det går på bekostning av sener og ledd,
dopingmidler (OT :) eget topic)

vi kan konstruere Hi Fi og vi kan konstruere historie som henger sammen,
som ikke er selvmotsigende

Vi kan få tiden til å stå stille,
vi kan lese bøker

vi lever i en tid, hvor utrolig mye er funnet opp
enormt med kunnskap om alt det mennesker har skrevet ned på et eller annet tidspunkt
essensen av dette nedskrevne materiale, som forøvrig er genialt gir oss muligheten
og vi kan tilegne oss det i løpet av timer-dager- månedeer
vi har muligheten til å tilegne oss ti tusen år med kunnskap innen det fleste emner mennesker har vært interessert i.
enkelte forfattere har brukt flere år år tiår på en enkelt bok,
Vi kan lese den på to dager i boks form, alt det ypperste så langt
Tiden har teoretisk sett stått nesten stille
for den som gidder så lese,
eller nesten siden det tok kanskje tre timer eller tre dager å lese den fordømte boka :)

på OT :) kan innholdet de forskjellige debattanters holdninger gi enormt mange forskjellige vinklinger på ett og samme tema
ting de har fått fra litteraturen de leser

Ot :) er en viktig del av Sentralen :D
kanskje den skulle ha et eget domene?
;D

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.089
Torget vurderinger
4
er det rart....krig & fred..og alt det der...noe skal man vel krangle & irritere seg om...skal man krangle om noe en kveld da en stakkar ha brukt 5 timer på å drikke øl og og 4 timer på å komme seg hjem 35 km med offentlig kommunikasjon så er det de jævla bussjåførene og de helvetes ustabile rutetabellene hvor bussene har startsted på en 100 meters gatestubb som ingen i hele verden utenfor bussselskapet har hørt om og ikke engang står på kartet...men det skal seff de reisende ha sjekket på forhånd...for verden forandrer seg jo fra uke til uke må man forstå....

seriøst...dersom det ikke er noen OT er det ingen grunn til å stikke innom hver dag...til det er de enkelte hifi/hi-end trådene for forutsigbare og for kjedelige...har man frekventert forumet en tid vet man omtrent når den neste subjektivist/objektivist-tråden eller ikke minst den neste blindtest-tråden dukker opp...halloooooo...vår lille inngrodde verden er ikke så revolusjonerende da..........og er det ingen grunn til å stikke innom i dag er det fort glemt i morgen.....

O

om.s

Gjest
Vidar P skrev:
toriamos skrev:
Zomby_Woof skrev:
....jeg har da ikke noe ønske om å melde meg ut, iallefall ikke før jeg har tatt igjen om.s på antall innlegg :)

Mvh Vidar P
;D ;D.......

mvh

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.778
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
- å totalt kutte ut HFS på av at det eksisterer en OT del, blir som å forkaste et album/plate bare fordi EN av 15 sanger ikke faller i smak... Det går faktisk ann på moderne cd-spillere å bruke "NEXT" på den aktuelle sangen og nyte de andre sangene....
Mye skrik og tjohei for en bagatell. Det gjør meg nesten vondt å si det, men negativites-graden på HFS er monumentalt større enn sine andre skandinaviske forum-søsken.

IMO

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
om.s skrev:
Vidar P skrev:
toriamos skrev:
Zomby_Woof skrev:
....jeg har da ikke noe ønske om å melde meg ut, iallefall ikke før jeg har tatt igjen om.s på antall innlegg :)

Mvh Vidar P
;D ;D.......

mvh
Nå nei du :) Ikke prøv å græbbe til deg gratisinlegg. Innlegg på OT teller nemlig ikke med i totalen. Ha!

;D ;D

Til dere øvrige kranglefanter; dere er meg en fin gjeng;- det er ikke så vanskelig å forstå dette;
OT er en velkommen del av HFS for alle, og ingen vil ha noen bort. Selv om dere krangler så busta fyker om tøv og tøys som ingen egentlig er interessert i så har dere det moro, og vi krangler innimellom på hifitrådene også, eneste forskjell er at det er om hifi; så vi er neppe noe bedre. OT er en berikelse for forumet, og lever vel i en slags symbiotisk tilværelse med hifi-/musikk-kategoriene.
Saken er bare at hifi-/musikktråder skal skilles ut på forsiden. That's it, and that's that. Ikke noe mysterium, ikke noen krise, ikke noen forkleinelse og ikke noe problem.

Mvh Vidar P

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.182
Jeg tar det som det kommer..ikke så nøye, stikk han i øye.. ;)

K

kbwh

Gjest
Jeg gleder meg til Høvdingen har fikset splitten.
Egentlig ingenting i veien for en separat liste med 15 siste fra OT på forsiden heller synes jeg, kanskje med et lite minustegn til for de trengende?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Dere må ikke glemme at vi som krangler på OT egentlig gjør for deres skyld. Vi ofrer oss for deres vederkvegelse.
Tenk så trist og fargeløst det hadde blitt om dere ikke kunne smyge innom OT med jevne mellomrom, for å la seg underholde av rabiate kranglefanter og andre pleietrengende.

En liten påskehilsen fra oddgeir til alle dere andre.

S

svk

Gjest
OT er jo kjekkt og ha,de fleste her inne har flere hobbyer\interesser uten om hi-fi

eks, whisky....

eller kanskje noen lurer på noe? eks "hvilken presskanne kaffer er best" ol

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Svk; bare for å påpeke det med all ønskelig tydelighet; det er ikke snakk om å fjerne OT. Det er det ingen som har uttrykt noe ønske om. Det er snakk om å skille det ut fra musikk/hifi på forsidens "15 siste".

Ellers enig med Valentino at det gjør aldeles ingenting om det er en "15 siste OT" der for meg iallefall.

Mvh Vidar P

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Skjønner ikke hva som er så gjevt med disse "15 siste" på forsiden.
Hva om nr. 16 siste var kjempeinteressant, da går man glipp av den...

Når man går inn på en "avdeling" vises det jo klart og tydelig med farge på mappene hvor det er kommet nye innlegg siden sist, da er det jo bare å gå inn på de du har interesse av, og overse alle de andre.
Om man lagrer f.eks. Hifi-generelt under favoritter kan man gå rett inn der, skjønner ikke hvorfor man vil gå via forsiden hver gang..

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Først trodde jeg det var en spøk... Alt mulig rart folk kan hisse seg opp over... ::)

OT er plassen for snikksnakk, og det er i seg selv noe av det som holder liv i forum som sådan. Personlig har jeg ingen problemer med å følge med på tråder jeg er spesielt interessert i, og heller ikke har jeg problemer med å finne fram til eldre tråder, samme om det er OT eller dødshellig. Det hender t.o.m. at jeg "abonnerer" på enkelte tråder, slik at jeg får e-mail når det er bevegelse. Denne funksjonen kan anbefales om noen sliter med å følge en tråd.

Det neste blir vel at enkelte emner må flyttes på fordi aktiviteten blir for stor, og at enkelte dermed mister oversikten..? ;D

@Høvdingen: Du gjør en kjempejobb, og det har du alltid gjort. Etter min mening... (Se det, man kan skrive rett fram på norsk. Engelske forkortelser er oppskrytt, IMHO ;) )

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Komponenten skrev:
Skjønner ikke hva som er så gjevt med disse "15 siste" på forsiden.
Hva om nr. 16 siste var kjempeinteressant, da går man glipp av den...
Forumet er såpass oppstykket; og om man paralellt vil følge forskjellige tråder i f.eks vinyl, generelt og klassisk, så blir det mye styr å gå imellom kategoriene. Det er liksom enklere fra forsiden. Sikkert bare latskap :)

Mvh Vidar P

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Off-topic er altså en del av forumet der man kan snakke om saker som IKKE er tema. Horfor man på et Hi-Fi forum skal åpne for å diskutere "alt det andre" er for meg ubegripelig. For "alt det andre" har man jo andre fora. Hvorfor ikke gå dit? Hvorfor diskutere "Tilbud på Berlinerboller" på et hifi-forum? Sliter med å se logikken, mulig det er jeg som er gal.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Sitat:Off-topic er altså en del av forumet der man kan snakke om saker som IKKE er tema. Horfor man på et Hi-Fi forum skal åpne for å diskutere "alt det andre" er for meg ubegripelig. For "alt det andre" har man jo andre fora. Hvorfor ikke gå dit? Hvorfor diskutere "Tilbud på Berlinerboller" på et hifi-forum? Sliter med å se logikken, mulig det er jeg som er gal.

Enig med deg!!! Er du gal, er jeg gal.

B

Back_Door

Gjest
Synes godt at innholdet på et forum samsvarer mest mulig med forumets navn og intensjon.
Har lagt merke til at en del erfarne og kunnskapsrike audiofile, synes å ha gitt opp hifi-avdelingen til fordel for OT. Et godt eksempel er Ivar Løkken. Han har en kompetanse som savnes sterkt på hifi-trådene. Nå skriver han stort sett kun her på OT..

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.182
Karma skrev:
Synes godt at innholdet på et forum samsvarer mest mulig med forumets navn og intensjon.
Har lagt merke til at en del erfarne og kunnskapsrike audiofile, synes å ha gitt opp hifi-avdelingen til fordel for OT. Et godt eksempel er Ivar Løkken. Han har en kompetanse som savnes sterkt på hifi-trådene. Nå skriver han stort sett kun her på OT..
Kanskje han kunne si litt om når neste generasjon super D/A kommer, om ikke annet..

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
-Hvorfor diskutere andre emner enn hi-fi på et forum som dette? Hvorfor ikke..?
-Om det savnes innlegg av en bestemt karakter, og kanskje av bestemte "skribenter", hjelper det da å gjøre OT mindre synlig?

Jeg er faktisk ille berørt av mentaliteten til enkelte her inne. Typisk norsk forresten, å lage regler som regulerer bort det man selv ikke er tilhenger av... ::) Ett fett for meg, men jeg er flau over at dette er et tema overhodet.

Jeg synes det er god plass for mange meninger her inne, og jeg er sikker på at selv de folkevalgte diskuterer tema som er OT innimellom. Vil man ikke delta, må man bare la være. Ganske enkelt... Misliker man at andre fører diskusjoner i en del av forum man aldri besøker, og enda til ønsker å gjøre dette vanskeligere for dem som liker det, da er man moden for jobb i en eller annen etat, hvor man kan jobbe dagen lang med å skreddersy rare lover og regler.

Ugh! Jeg har talt! Det var meningen min, rett fra levra...

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Havar; takk for din oppriktige bekymring for vår mentalitet; men nå vet jeg ikke om jeg gidder skrive det flere ganger; det er ikke tema å ta bort noe som helst. Ingen grunn til å spre eder og galle over nordmenn generelt eller debattanter her spesielt. Temaet er å skille ut musikk/hifi på forsiden slik at det blir lettere å følge hifidiskusjoner i et mye oppdelt forum. Det er det. Det koster deg ikke mange kaloriene å sette deg inn i den problemstillingen du kritiserer "rett fra levra" så entusiastisk.

Jeg begynner å skjønne hvor rett Parelius har i at mye av problemet her inne er leseferdighetene/-viljen.

Mvh Vidar P

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
havar skrev:
Jeg er faktisk ille berørt av mentaliteten til enkelte her inne. Typisk norsk forresten, å lage regler som regulerer bort det man selv ikke er tilhenger av... ::) Ett fett for meg, men jeg er flau over at dette er et tema overhodet.
Jeg blir ille berørt av din mentalitet. Det er ikke snakk om å regulere bort det man ikke er tilhenger av. Blir du misfornøyd hvis de ikke selger støvsugere i skobutikken? Hva med øl hos den gamle tanta som selger tøy og sytråder? Dette er en HIFISENTRAL. Ikke en Obs-butikk der man kan kjøpe "alt".

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vidar P skrev:
Havar; takk for din oppriktige bekymring for vår mentalitet; men nå vet jeg ikke om jeg gidder skrive det flere ganger; det er ikke tema å ta bort noe som helst. Ingen grunn til å spre eder og galle over nordmenn generelt eller debattanter her spesielt. Temaet er å skille ut musikk/hifi på forsiden slik at det blir lettere å følge hifidiskusjoner i et mye oppdelt forum. Det er det. Det koster deg ikke mange kaloriene å sette deg inn i den problemstillingen du kritiserer "rett fra levra" så entusiastisk.

Jeg begynner å skjønne hvor rett Parelius har i at mye av problemet her inne er leseferdighetene/-viljen.

Mvh Vidar P

Han tenker vel på han som meldte seg ut på grunn av dette, og de (få) som stadig klager over at OT eksisterer og at noen hovedsaklig skriver der.
Noen lar seg i overkant lett irritere, og klarer ikke å leve med at andre har andre ønsker og behov.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Komponenten skrev:
Han tenker vel på han som meldte seg ut på grunn av dette, og de (få) som stadig klager over at OT eksisterer og at noen hovedsaklig skriver der.
Noen lar seg i overkant lett irritere, og klarer ikke å leve med at andre har andre ønsker og behov.
Det får vel bli deres sak. De burde slutte å sutre.

Mvh Vidar P

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Vidar P skrev:
Havar; nå vet jeg ikke om jeg gidder skrive det mer; det er ingen som vil bort med noe som helst. Ingen grunn til å spre eder og galle over nordmenn generelt eller debattanter her spesielt. Temaet er å skille ut musikk/hifi på forsiden slik at det blir lettere å følge hifidiskusjoner i et segmentert forum. Det er det.

Mvh Vidar P
Pussig at du skulle nevne dette med leseferdigheter, for jeg sier da at det er snakk om å gjøre OT mindre synlig, ikke ta det bort..?

Ja, jeg sammenligner det som diskuteres i denne tråden med annen reguleringsmentalitet som finnes i samfunnet vårt, men det er en sammenligning, ikke annet... I denne sammenligningen sier jeg regulere bort, og for en som har evner til å lese konteksten i et innlegg, må det da være en grei sammenligning? Skille, regulere bort, nesten samme sak det vel..?

Jeg er fullstendig klar over hva som er intensjonen med denne endringen av forum, og det plager meg overhodet ikke, men jeg så/ser heller ikke problemet med forum slik det har fungert til nå.

Om du (eller andre) oppfatter mine meninger som eder og galle, er det bare å beklage. Det er ikke min intensjon å fornærme noen, men har det falt noen inn at denne rangeringen av innlegg kan oppfattes som en liten fornærmelse mot dem som er mest aktive på OT?

Jeg er bare overrasket over denne trådens eksistens, og kunne ikke fri meg fra lysten til å si min mening på en saftig og sarkastisk måte, akkurat slik du gjør når du henviser til en annens utsagn vedrørende leseferdigheter. ;)

Peace?

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
AlexanderK skrev:
havar skrev:
Jeg blir ille berørt av din mentalitet. Det er ikke snakk om å regulere bort det man ikke er tilhenger av. Blir du misfornøyd hvis de ikke selger støvsugere i skobutikken? Hva med øl hos den gamle tanta som selger tøy og sytråder? Dette er en HIFISENTRAL. Ikke en Obs-butikk der man kan kjøpe "alt".
Nei, det er ikke snakk om å regulere bort, jeg vet det serru... Det er bare snakk om å gjøre mindre synlig.

Jeg er heller ikke misfornøyd om jeg ikke finner støvsugere i skobutikken, men det hadde ikke plaget meg om de hadde hatt det heller... Det er mer her kjernen ligger tror jeg.

Topp Bunn