Symbol på plantegning av leilighet

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
I f.m. mulig kjøp av leilighet, har jeg det med å fordype meg i plantegninger. Med tanke på møblering og naturligvis også plassering av hifi'en - samt eventuelle ombygginger. Alltid artig å vurdere forskjellige muligheter før man kjøper.

I den forbindelse har jeg lagt merke til at på en av de plantegningene jeg driver og studerer, dukker det opp en rekke "H"-lignende symboler, som vist på tegningen nedenfor.

Av bildene i prospektet ser man tydelig et uttak for sentralstøvsuger der H'en står. Er det dette som er sammenhengen? Håper bare det ikke er et symbol for bærevegg - da er jeg ille ute i min planlegging.

Vedlegg

vins666

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.04.2009
Antall liker
3
Ut av det lille jeg ser av tegningen ser det ut som en 3` vegg, dvs ingen bærevegg. Hva H er har jeg ikke noe formening om. Litt større bilde gjør ting litt enklere.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Et litt større utsnitt:

Her dukker det opp både "J" (på badene nederst til høyre og nederst litt til venstre for midten) og "L" i gangen. Og det kan se ut som en "I" også i gangen under 6,5m2. Pluss at det dukker opp stadig flere "H"'er også.

Stadig like forvirret, jeg - og stadig takknemlig for all hjelp.

Vedlegg

Z

Zomby_Woof

Gjest
Kan det bety trekkrør for strøm eller rør inni veggen?

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Det er nok referert til en bestemt type vegg. Kan være lettvegg.

Samme type vegg går igjen f.eks. på bad og toalett (J). Dører har D og vinduer V.

Topp Bunn