SVS subwoofer spm

horn_fantast

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.06.2004
Antall liker
0
Jeg lurer på om det er noen som har prøvd denne i sammenheng i ett high end anlegg på musikk.
SVS PB12 Plus eller ultra/2
Er det fjernkontroll på svs subbene.

Vedlegg

spurv

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
2
Ikke fjernkontroll. Men de er veldig bra(til prisen er de enestående). Krever litt innsats som alle andre subwoofere for å låte best med akkurat ditt oppsett.

horn_fantast

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.06.2004
Antall liker
0
Vet ikke om jeg gidder å kjekke de ut siden det ikke er fj kontroll på disse.
Det må jeg ha kjenner jeg meg selv rett

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.726
Torget vurderinger
0
yahoo skrev:
Vet ikke om jeg gidder å kjekke de ut siden det ikke er fj kontroll på disse.
Det er mange som digger Gadgets - men sjeldent noen som vil ha FLERE fjernkontroller ;)

Du er vel mest opptatt av LYDopplevelsen ???

spurv

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
2
Hmm.. jaja. Da har du iallefall kutta ut mange merker før du skal ta et valg... Velodyne er kanskje de eneste da ? Er ikke dårlige de heller men.... :-X

afoelges

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.04.2005
Antall liker
1
Siden Velodyne allerede er nevnt her...

Jeg synes Deftech's relativt heftige Supercube Trinity ser ut som en bra kandidat til å gi litt skyv i bunnen av et ellers kompetent oppsett:

http://www.definitivetech.com/loudspeakers/subwoofers/subwoofers.html
http://www.definitivetech.com/reviews/SCubeTrinity_Revu_ARV407(f).pdf

128db ved 20 og 116db ved 16hz lar seg høre! Designet kommer fra Deftech's installasjon i Trinity church i NY - stacker av disse benyttes i stedet for orgelpiper... ;D Fjernkontroll? Who cares...

Et stereo-oppsett gir rimelig greie 122db ved 16hz - på tide med en forsterkning av grunnmuren...

Finnes det noen forhandler av disse i Norge? Eller må en evt. importere fra statene?

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Dynaudio har remote og kvalitet, en sjelden kombinasjon kanskje? ;D

........REL har vel også på de fleste etterhvert

jo, også HAHAHA har remote

.........sorry, skulle være YAMA..

OKKing

Medlem
Ble medlem
04.05.2007
Antall liker
0
Jeg har DefTech sine SuperCube Reference (det er omtrentlig 1/2 trinity) og kan bare bekrefte at dette leverer musikalsk bass. Det forefinnes ikke importør av disse i norge per dd. Disse må eventuelt tas inn fra UK, eller som jeg har gjort fra USA. Disse har fått meget pen omtale på diverse fora i US og er kjent for kontant og musikalsk bass. Har forresten én til under levering(SuperCube), slik at jeg regner med at det blir nok overhead på dypbassen etterhvert. ;D

Topp Bunn