Svar på annonser

Lynvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2010
Antall liker
302
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
I fare for å fremstå som en gammel grinenbiter kommer jeg med følgende bønn.
Når du legger ut ting til salgs på bruktbørsen håper jeg du også svarer på hendvendelser som måtte komme på din annonse.

Jeg har både kjøpt og solgt mye rart på nett, og regner med å få svar uansett om en er fornøyd med bud eller ikke.
Det er selvfølgelig ikke like gøy med såkalte "skambud" men jeg synes uansett alle bør få et svar.
Det er tross alt ikke så mange hendvendelser det gjelder.

Mvh

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.344
Torget vurderinger
18
I fare for å fremstå som en gammel grinenbiter kommer jeg med følgende bønn.
Når du legger ut ting til salgs på bruktbørsen håper jeg du også svarer på hendvendelser som måtte komme på din annonse.

Jeg har både kjøpt og solgt mye rart på nett, og regner med å få svar uansett om en er fornøyd med bud eller ikke.
Det er selvfølgelig ikke like gøy med såkalte "skambud" men jeg synes uansett alle bør få et svar.
Det er tross alt ikke så mange hendvendelser det gjelder.

Mvh
Helt enig. Jeg svarer alltid når jeg har noe ute til salgs uansett om jeg allerede har solgt varen eller jeg synes budet var for lavt. Det virker som mange gir blaffen i å svare hvis produktet er solgt og det er irriterende. Hvis jeg husker nicket til en som ikke har svart meg på en henvendelse så er jeg langt mindre motivert til å sende nye henvendelser på andre ting den selgeren har lagt ut.

Heimdall

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.12.2009
Antall liker
565
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
15
Spesielt når man ikke har opplyst om pris, da må man vel forvente bud.
Hvis et produkt er priser er det kanskje en smule frekt å tilby halvparten, men det koster likevel ikke så mye å svare.
Men så er det jo kanskje mange som foretrekker tlf henvendelser heller enn PM da, men det får også selger ta seg bryet med å opplyse om.

Topp Bunn