super family

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

ønsker å anbefale det norske bandet Super Family som har skiva "Warzawa" ute nå.tror de holder til i Moss.her er det drivende og sugerende pop av høy klasse !
av norske band kan 120 Days og Apotygma Berzerk nevnes som en pekepin.de har mye Kraftverk,Joy Division,Echo & The Bunnymen inne.har også blitt sammenlignet med The Killers.

mch. s,

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Har ikke hørt platen deres, men har så langt likt mye av det jeg har hørt av denne gruppen. Ser ut som du og jeg stadig har sammenfallende musikksmak, har du noe annet å anbefale? :)

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
takker !

vel Interpol slipper ny plate i morgen.det kan bli interessant 8).ellers er The Editors ute med nytt album.(har ikke hørt dette ennå),men desse er i samme gate som de overnevte grupper.

litt dorskere du bør sjekke ut er The Zephyrs.meget behagelig !

gamle helter som Fields of the Nephililm,Sisters of Mercy og Death in June er heller ikke akkurat "grill-fest-musikk",men absolutt vel verdt og sette på stereo'en en gang i mellom.

The Fall og Televisision Personalities er grupper som jeg kommer til og kjøpe flere plater av.

mvh. s,

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
974
Torget vurderinger
7
Har hørt superfamily på radioen da, på jobben:) Syns vokalisten synger utrolig fett. Låtene har også høy pop-standard.

flinkjente

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.09.2005
Antall liker
1
Har begge skivene de har gitt ut, men synes Warsawa er den beste!

Det anbefales at det lyttes flere ganger på disse CD,ene :-*

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
mikefish skrev:
takker !

vel Interpol slipper ny plate i morgen.det kan bli interessant 8).ellers er The Editors ute med nytt album.(har ikke hørt dette ennå),men desse er i samme gate som de overnevte grupper.

litt dorskere du bør sjekke ut er The Zephyrs.meget behagelig !

gamle helter som Fields of the Nephililm,Sisters of Mercy og Death in June er heller ikke akkurat "grill-fest-musikk",men absolutt vel verdt og sette på stereo'en en gang i mellom.

The Fall og Televisision Personalities er grupper som jeg kommer til og kjøpe flere plater av.

mvh. s,
Takk for det. Skal sjekke ut disse. :)

It's a lie og The radio has... er de beste jeg har hørt av sangene deres så langt, men som sagt, jeg har ikke hørt platene...

Topp Bunn