Ønsker anbefaling Sub i stereo oppsett ønskes, Hegel H200 + Patos Symphonic III

Mala

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.03.2012
Antall liker
407
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
5
Er på utkikk etter en brukbar sub som egner seg i ett stereo oppsett, hovudsaklig til musikk. Er vel mer en utfordring og få en "musikalsk" sub, om en kan bruke det uttrykket kontra til rent filmbruk uten å blakke seg helt ? Skader jo ikke om den trøkker til under film og spill også :p Men det er det musikalske som er viktigst. Så er det jo dette hvor vidt man skal ha 1 eller 2 subber, om jeg finner noe så blir nok med 1, ihvertfall til å begynne med :)

Hvor mange lapper må jeg belage meg på mener dere? Brukt er selvfølgelig ett alternativ.

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Antall liker
727
Torget vurderinger
8
Hva er problemer med rommet ditt? Disse skal vel spille bass som $#@&£€%=÷$

Mala

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.03.2012
Antall liker
407
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
5
He he, jeg skal ta å legge ut en skisse av stuen senere i kveld så kan du se hvordan ståa er i dag :)

Mala

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.03.2012
Antall liker
407
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
5
Hva er problemer med rommet ditt? Disse skal vel spille bass som $#@&£€%=÷$

Så, her er en kjappt og gale illustrert liten oversikt over lytterommet, sånn roughly! For all del, oppsettet sparker godt i fra seg, men jeg savner kanskje litt mere dybde ved litt lavere volum, men er usikker på hvor mye det har for seg med en sub ved siden av da! Uansett er ikke dette noe som haster, om det overhodet blir noe av da. Men hadde vært morro å fått prøvd ihvertfall :)

Raskt og gale lytterom.jpg

Topp Bunn