Strømpadde

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Antall liker
2
Hei folkens! Lurer på om dere har noen råd om hva slags strømpadde jeg burde kjøpe, har sett for meg denne: http://www.mamut.net/dynabel/subdet362.htm (SU3970) men er veldig skeptisk til slike billige "filtre" om det kanskje kan ødelegge lyden en del?

Derfor ber jeg om andre forslag til en god padde som er skjermet, om ikke Supraen er god nok, eller om filteret ødelegger!? Trenger padde grunnet at jeg mangler 2 uttak på stereokursen i veggen :)

EDIT: Vil helst ha uten filter.

N

nb

Gjest
Om du vil ha noe som ser og føles solid uten å koste idiotisk mye, så har de noen sorte, kraftige saker på Clas Ohlson. Jeg betalte 300 kroner eller deromkring for en med 10 uttak, samt av/påknapp. Kan også skrues på vegg. Det er selvsagt ikke "audiofil kvalitet", men jeg setter ganske mye på at den er like bra som veggstikket ditt, samt ledningen i det elektriske anlegget;)

Jeg har et par-tre slike hjemme og de funker fint. Kontaktene sitter meget godt.

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Bruker en Clas Ohlson modell her sjøl.Fungerer meget bra.

/jan

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Antall liker
2
nb skrev:
Om du vil ha noe som ser og føles solid uten å koste idiotisk mye, så har de noen sorte, kraftige saker på Clas Ohlson. Jeg betalte 300 kroner eller deromkring for en med 10 uttak, samt av/påknapp. Kan også skrues på vegg. Det er selvsagt ikke "audiofil kvalitet", men jeg setter ganske mye på at den er like bra som veggstikket ditt, samt ledningen i det elektriske anlegget;)

Jeg har et par-tre slike hjemme og de funker fint. Kontaktene sitter meget godt.
Flott, er garantert like bra som vegguttaket ja, men tenkte mer på ledningen fra padda og inn til veggutaket, men får bare legge den unna alle andre kabler (da ledningen på Clahs padda sikkert ikke er skjermet) :)

Takk nb og JanR :)

N

nb

Gjest
Borgenvik skrev:
nb skrev:

Flott, er garantert like bra som vegguttaket ja, men tenkte mer på ledningen fra padda og inn til veggutaket, men får bare legge den unna alle andre kabler (da ledningen på Clahs padda sikkert ikke er skjermet) :)

Takk nb og JanR :)
Her er den serien jeg tenkte på
http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=20792433
Ledningen er garantert av samme kvalitet som brukes i elektriske installasjoner i Norge. Det er begrenset hvor mange måter det er å lage 3x1.5 cm2 kobber på skulle jeg tro med mindre man leser litt markedsføringsmateriell for HiFi-strømledninger;)

Topp Bunn