Stift og belter til Philips

Ludvig82

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.05.2013
Antall liker
43
Sted
Fannrem, Sør Trønderlag
Jeg er på utkikk etter belte og stift til en philips FP 440, og merker jeg er usikker på hva som er ok kvalitet av det jeg finner, så tips tas imot med stor takk, gjerne link.

Er også ut etter servicemanual til denne spilleren.

Jeg vet det vil komme endel svar om at dette ikke er en kjempebra spiller og alt det der, men den gir meg muligheten til å høre mer på plater da den kan stå der jeg ikke har plass til en med topplokk, så inntil det dukker opp en bedre frontmatet spiller i søkene mine, så holder jeg på denne. Er faktisk ganske imponert over lyden i den, på det enkle oppsettet jeg bruker den til.

Sist redigert:

pekaill

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2011
Antall liker
1.188
Sted
Averøy
Torget vurderinger
5
Needles, styli by make/model record player
Philips GP-331 for FP440

Beware: this GP-331 is the needle that was originaly supplied for Philips FP440 , this may be changed over the years.
always compare the picture with you old needle, stylus!!!

Image​
Description
Price​
Order​
GP-331 needle, stylus for Philips FP-440 record player

33 rpm (lp)
45 rpm (single)

Grotere plaatjes
Replacement needle
GP-331 for Philips FP 440

Merk : Tonar
Artnr : 00994-DE
Condition : New
Tip: Elliptical diamond
If you are searching by make/model record player, always be sure to compare the picture with your old needle!
Tonar replacement needle, stylus for Philips GP-331. elliptical diamond tip, 33 and 45 rpm (for albums and singles). this stylus, needle is also used for Aristona, Blaupunkt, Erres, Grundig, radiola GP-331, Maganavox 25130081.
EU price including TAX

€ 39,00
Non-EU price excluding TAX

€ 32,23​
Shipped within 0 to 1 workingdays.

Denne får du sannsynligvis kjøpt i Norge hos http://elektroniskbureau.no. Denne har elliptisk slipning som den du har.

pekaill

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2011
Antall liker
1.188
Sted
Averøy
Torget vurderinger
5
Mål på reim: riemaandrijving op kunststof wiel onder de draaitafel, rubberen riem 213x4x0,5 mm.
Det er mulig at de har den på samme sted.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Jeg er på utkikk etter belte og stift til en philips FP 440, og merker jeg er usikker på hva som er ok kvalitet av det jeg finner, så tips tas imot med stor takk, gjerne link.

Er også ut etter servicemanual til denne spilleren.

Jeg vet det vil komme endel svar om at dette ikke er en kjempebra spiller og alt det der, men den gir meg muligheten til å høre mer på plater da den kan stå der jeg ikke har plass til en med topplokk, så inntil det sukker opp en bedre frontmatet spiller i søkene mine, så holder jeg på denne. Er faktisk ganske imponert over lyden i den, på det enkle oppsettet jeg bruker den til.
Eg kjenner ein som er god på gamle Philips-spelarar; Stig Arne Skilbrei, seniorskribenten for www.audiophile.no. Ta kontakt med han, så får du nok hjelp.

Topp Bunn