Stello AI 320 integr. - DA 220 MK 2

PTS

Fersking
Ble medlem
16.05.2007
Antall liker
0
Har over en tid fulgt med her på forumet.Syntes ikke jeg har nok tekniske kunnskaper til å bidra med noe særlig.
Jeg har likevel liksom dere andre to ører som kan motta diverse lydfrekvenser.
Vil først få presisere at dette innlegget kommer fra eget hode pga.takknemlighet for lyden jeg har fått her hjemme.
Har de siste årene fått testet ut en rekke produkter i omtrent samme prisleie.Retter en stor takk til Terje hos
Audioaktøren for en utrolig tollmodighet med meg.
Har prøvet bla. AVI , Audio Aero , Audionet Sam ,Holfi NB 250 , Bat , Ursher kl.A.
Endte opp med Holfi pre 5.1 ,Oberon 6.1 ,Marantz sa 15 si.
Spiller med Helicon 400 og BM revelation, div. sign.kabel fra Audioaktøren.
Leste en del anmeldelser om forrige mod. av Stello dac. Fikk på prøve MK 2 utgaven fra Andervik.
Der røyk Marantzen. Den var ikke i nærheten selv med drivverk fra min Philips dvdspiller.
Valgte å teste ut AI 320 mot Oberon. To vitt forskjellige lydsignaturer. AI 320 spiller musikk!
Microdetaljer er som i Oberon tilstede men her er luft og varme pluss en utklinging i toppen som jeg ikke vet om
jeg har hørt maken til. Har ettervært kjøpt egen hardisk til musikken og bruker usb til dacen.
Bedre musikkgjengivelse fra en cdspiller skal det letes lenge etter.
Helliconene er veldig bra,men her kommer min neste oppdatering
Dette ble kansje litt vel mye skryt, men min ærlige mening garantert uten påvirkning fra andre.

Mvh PTS

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Først velkommen til HFS :)
Det er ikke alltid lett å (prøve)låne fra forskjellige aktører/importører, særlig dersom det ikke bli kjøp.
Terje er en hyggelig (og forståelsesfull) person, som også jeg har lånt div. fra (3 forskjellige bat) uten at det ble noe kjøp.
Slikt må disse dessverre regne med, selv om jeg er den første til å innrømme at det ikke er lett å spørre om å få prøve nye ting uten at det (kanskje) medfører kjøp.
Hyggelig at du liker det du nå har og Stello dac er noe jeg er nysgjerrig på å prøve, siden jeg (så godt som) har gått over til hdbasert gjengivelse i stua (som er hovedlytterommet).
Jeg tror/mener og ha hørt at Stello på sikt vil komme med ytterligere forbedrede/påkostede dacer (med bl.a. USB inngang, og da får jeg vel spørre Andervik om et prøvelån.

Mvh.KW

Topp Bunn