Når jeg skal starte Outlook, får jeg beskjed om at Outlook ikke ble startet korrekt forrige, og spørsmål om jeg vil starte i sikkermodus for å løse problemene. Men samtidig er "No" highlighted. Risikerer jeg noe ved å starte Outlook i safe mode?
Bare å starte detSteinar_Lund skrev:Når jeg skal starte Outlook, får jeg beskjed om at Outlook ikke ble startet korrekt forrige, og spørsmål om jeg vil starte i sikkermodus for å løse problemene. Men samtidig er "No" highlighted. Risikerer jeg noe ved å starte Outlook i safe mode?
Kan du forklare det litt nærmere?Bx skrev:Safe mode er vel siste utvei. Når alt annet krasjer.
Sikkerhetsmodus her som i OS'et generelt er vel å starte med færrest mulig tilleggsapplikasjoner slik at man får tilgang til basisfunksjoner. Dette vil gjøre det enklere å påvise konkrete feil og deretter feilsøke.Steinar_Lund skrev:Kan du forklare det litt nærmere?Bx skrev:Safe mode er vel siste utvei. Når alt annet krasjer.
Det kan ha foregått prosesser (indexering osv.) når du slo av som nå skaper problemer. Prøv å starte i Safe Mode, bruk det litt, lukk det (ordentlig). Start så opp igjen vanlig modus. Outlok (og andre) bør etterm in erfaring lukkes forskriftsmessig før man slår av maskinen.Steinar_Lund skrev:Jeg slo av PC'en mens Outlook var på. Men det pågikk ikke sending/mottak. Og nå får jeg dette spørsmålet hver gang jeg skal inn på Outlook.
Jeg tenkte på Oulook, men du har kanskje fått ordnet dette nå.Steinar_Lund skrev:"Prøv å starte i Safe Mode, bruk det litt, lukk det (ordentlig). Start så opp igjen vanlig modus."
Tenker du da på Outlook eller selve PC'en?