Har ikke hørt noe av hans produksjon siden Partyball fra -91. Mannen har jo gitt ut flere ting siden den gang, både solo og sammen med prosjektet Drywall. Noen her inne som kan komme med anbefalinger?
Er dessverre lite bevandret i Wov-tiden, men jeg fikk da med meg litt av det. På den tiden syntes jeg "The Big Heat" var mer i min gate enn det jeg hørte av WoV. Kanskje jeg skal fleske til med litt bak-katalog?Jeg mistet grepet ved Camouflage omtrent, så ingen anbefalinger fra meg.
Du har vel de gamle Wall of Voodoo-greiene, atonal?
"Anathomy" fra 1999 kan anbefales, samme stil som tidligere utgivelser. Ellers er jo "Call of the West" med WoV obligatorisk og svært bra, en slags hardcore-utgave av Stan Ridgeway, dvs en slags speed country/indie med casio-trommemaskiner og mye gitar.Har ikke hørt noe av hans produksjon siden Partyball fra -91. Mannen har jo gitt ut flere ting siden den gang, både solo og sammen med prosjektet Drywall. Noen her inne som kan komme med anbefalinger?
Kjempebra, vil sjekke ut dine anbefalinger. Ser at "Mexican Radio" er med på "Call of the West", så da er det jo det et bankers kjøp"Anathomy" fra 1999 kan anbefales, samme stil som tidligere utgivelser. Ellers er jo "Call of the West" med WoV obligatorisk og svært bra, en slags hardcore-utgave av Stan Ridgeway, dvs en slags speed country/indie med casio-trommemaskiner og mye gitar.