Støy i Ncore.

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
10.455
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Den starter å støye i den ene kanalen når den blir varm. Ujevn sus.
Noen som kjenner til eller opplevd det samme?

Sist redigert:

HAREPUSEN

avtrådt 010924
Ble medlem
04.11.2009
Antall liker
3.117
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
når en linear amplifier occilerer er noe galt , Med switche ampene er det motsatt , de skal .Jeg har opplevet mange rare ting som kan trigge D amper , som dårlig jording , dårlig rca kontakter , dårlig sjerm og lang kabel føring .De tidligste hypexene mine kunne ikke drives med high impedance preamp / filters .De begynnte å suse eller frese .Men med samtlige av mine low impedance klA preamp amplifierne ble de dønn tyst .

Du kan og ha interferens internt mellom kanalene om de ikke er synket " Noen fabrikanter løser det ved å ha forsjellig switche frekvens for å unngå switche interferens mellom kanalene. I noen tilfeller kan ett annet apparat være skyldig eller trigger fenomenet .Ofte switch mode apparater. (

start opp kun den ene ampen med kortsluttn plugger og sjekk allt derfra : )

Sist redigert:

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
10.455
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
når en linear amplifier occilerer er noe galt , Med switche ampene er det motsatt , de skal .Jeg har opplevet mange rare ting som kan trigge D amper , som dårlig jording , dårlig rca kontakter , dårlig sjerm og lang kabel føring .De tidligste hypexene mine kunne ikke drives med high impedance preamp / filters .De begynnte å suse eller frese .Men med samtlige av mine low impedance klA preamp amplifierne ble de dønn tyst .

Du kan og ha interferens internt mellom kanalene om de ikke er synket " Noen fabrikanter løser det ved å ha forsjellig switche frekvens for å unngå switche interferens mellom kanalene. I noen tilfeller kan ett annet apparat være skyldig eller trigger fenomenet .Ofte switch mode apparater. (

start opp kun den ene ampen med kortsluttn plugger og sjekk allt derfra : )
Takk for svar.
Skal ta den opp en dag å gå over alt av loddinger, var jo en ting som bare plutselig kom.
Har ikke gjort noen endringer som skulle tilsi att dette skulle skje.

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
10.455
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Tror jeg har funnet feilen, eller hvor det ligger.
Tok av lokket, så ingen ting men dyttet litt på lodding og ledninger så var susen borte. Får gå over alt bedre.

Topp Bunn