Sportsfiske

M

MORNING STAR

Gjest
Sesongen er like om hjørnet, og hva er det morsomste eller mest spennende å fiske etter,
Hva mener dere?

Selv synes jeg det var spennende eller spektagulært å stangfiske etter Akkar,
måtte passe på hele tiden å ikke få seg en i ansiktet som denne karen her:

Vedlegg

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
473
Sted
Nøtterøy
Det ultimate for meg er definitivt tørrfluefiske etter laks. Bedriver denne aktiviteten 5-6-7 uker hver sommer i finnmark.
Roger

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
9.120
Torget vurderinger
0
Støtter forslaget om "catch and release" når det gjelder fisking etter damer! Men da er det veldig viktig å definere hvem som fisker og hvem som er fangst, FØR fisket begynner. Det er nemlig slett ikke sikkert at damen er tilhenger av slikt humant fiske!! ;D

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.929
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Spiralis skrev:
Støtter forslaget om "catch and release" når det gjelder fisking etter damer! Men da er det veldig viktig å definere hvem som fisker og hvem som er fangst, FØR fisket begynner. Det er nemlig slett i 8)kke sikkert at damen er tilhenger av slikt humant fiske!! ;D
Støtter også dette. Jeg har alt for liten fryser til å kunne ta vare på alt jeg får 8)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.018
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
lars_erik skrev:
Spiralis skrev:
Støtter forslaget om "catch and release" når det gjelder fisking etter damer! Men da er det veldig viktig å definere hvem som fisker og hvem som er fangst, FØR fisket begynner. Det er nemlig slett i 8)kke sikkert at damen er tilhenger av slikt humant fiske!! ;D
Støtter også dette. Jeg har alt for liten fryser til å kunne ta vare på alt jeg får 8)
:eek: :eek: :eek:

Topp Bunn