Spisebord

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.245
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Jeg gråter nesten... Kjøpte et supert spisebord i massiv ubehandlet eik, l180 x b90x h80 cm, beina er i massiv eik, 4 toms 4, med 4 skaffetøyskuffer. Et bord å ha juleblot rundt. Det er så tungt at 2 mennesker knapt greide å snu det etter å ha skrudd på beina.
Det har stått stuet bort fordi kjøkkenet ikke var ferdig renovert. I dag kom siste hyllene på plass, og inn kom bordet...
Og det er for stort! Kunne selvfølgelig hatt det i stua, men da må Soundlabene ut, og det kommer ikke på tale. Er det noen i Bergensområdet som trenger noe sånt? Skal ha kr. 4000 for det, det kostet 800Euro, har aldri vært brukt....Send meg en PM.
mvh
(hei, Høvding! jeg vet at dette er på kanten, men fant ikke noe passende sted på bruktbørsen... godtar hardhendt sensur hvis du vurderer det som upassende!)

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.245
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Er jævlig dårlig til å laste opp bilder på forumet. Jeg kan gjerne ta et bilde og maile det til deg hvis du sender meg en mailadresse. Husk, bordet har ikke vært skrudd sammen en time enda...
mvh

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
118
Stakkars deg, kjedelig sak.
Linda kunne tenkt seg et stort og godt spisebord i det nye huset...... Men det er ikke sikkert det er drømmehuset likevel. Vi var innom på fredag for å møte selger. Tok en kjapp titt i kjelleren og der........ Sopp og vannkulper møtte oss og nå står salget i fare. Men dersom alt ordner seg ønsker lin seg nytt spisebord.
lflfsen@hotmail.com

Lf

S

slowmotion

Gjest
........ Sopp og vannkulper møtte oss og nå står salget i fare.

Lf
oj. Vær forsiktig, det der kan fort bli veldig dyrt.....

Lykke til.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.245
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Oohh... høres ut som en kjedelig sak for deg også! Tror ikke at drømmehus kommer med vannkulper og sopp i kjelleren, jeg vet at ny drenering rundt husveggene kan bli fryktelig dyrt!

Hadde en kompis som fikk en kar med gravemaskin til å grave svart. Han gravde ikke bare grøfter, men tok med seg vannledningen og kloakken i samme farta.
Vannet som flommet ut gjorde hele grunnen ustabil, og halve hagen hans raste ut og landet i naboens oppkjørsel....
120 kkr....
mvh

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
118
oj. Vær forsiktig, det der kan fort bli veldig dyrt.....
Lykke til.
Vi vet... Gudskjelov er broren til Linda eiendsomsmegler så han ordnet en forbrukerkjøpsforsikring til oss. Dette er egentlig skikkelig kjipe saker for dette var virkelig drømmehuset. Lin får plass til klærne sine, og det beste av alt; jeg får egen hifi-stue :)

Lf

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
118
Oohh... høres ut som en kjedelig sak for deg også! Tror ikke at drømmehus kommer med vannkulper og sopp i kjelleren, jeg vet at ny drenering rundt husveggene kan bli fryktelig dyrt!

Hadde en kompis som fikk en kar med gravemaskin til å grave svart. Han gravde ikke bare grøfter, men tok med seg vannledningen og kloakken i samme farta.
Vannet som flommet ut gjorde hele grunnen ustabil, og halve hagen hans raste ut og landet i naboens oppkjørsel....
120 kkr....
mvh
120K det var egentlig ikke så ille når uhellet først er ute. Men, etter å kjøpt hus har vi vel egentlig ingenting til overs, så vi får håpe at vi for første gang for bruk for disse forsikringene som vi betaler skyhøy premie på hvert år.

Lf

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Lin får plass til klærne sine, og det beste av alt; jeg får egen hifi-stue :)

Lf
Tipper hennes walk-in garderobe er større enn din hi-fi stue. ;D

Topp Bunn