SoundStage! HiFi med strålende test av Clarus Crimson

Kommentarer

Informasjon om bruker

Gjest
Medlem siden
Antall liker
0
Link til alle artikler
105
sine annonser
Bransjenyheter
Reelektro AS stiller på Horten Messa den 20 til 21 september.

Reelektro AS stiller på Horten Messa den 20 til 21 september.

• 0
Reelektro AS, stand i restaurant bryggen. Reparasjon og vedlikehold av hifiutstyr, Reconing av høyttaler-elementer, Microlodding og mye mer. Vi sees! kundeservice@reelektro.no Telefon: 91114454
Fortsett
Bransjenyheter
Andervik Audio stiller på Horten Messa den 20 til 21 september.

Andervik Audio stiller på Horten Messa den 20 til 21 september.

• 0
Vi stiller også i år med Respons Jussi, elektronikk fra Mola Mola, Farad Powersupply og støyfjerningsprodukter fra Akiko Audio m.m. Jeg har fått overtalt Reidar Persson til å komme igjen, så de...
Fortsett
Bransjenyheter
Hifimessa Horten 20-21 September 2025

Hifimessa Horten 20-21 September 2025

• 3
I år kan vi av forskjellige årsaker dessverre ikke bygge opp den sedvanlige butikken vår på messa, som vi har gjort i alle år. Ingen plater, ingen Furutech produkter etc... Men det blir en liten...
Fortsett
Bransjenyheter
Remastered, Cyrus 40-series & Dynaudio Contour Legacy

Remastered, Cyrus 40-series & Dynaudio Contour Legacy

• 0
- Lanseringen av Cyrus vi hadde var en suksess, så vi kjører en til gjennomgang, denne gangen står på vi på egne ben og kombinerer med en gulvstående høyttaler for å kunne vise Cyrus fra best...
Fortsett
Bransjenyheter
Hifi&Vinyl på Horten Hifimesse!

Hifi&Vinyl på Horten Hifimesse!

• 2
Hifi&Vinyl på Horten Hifimesse! Til helgen finner du oss på Hifimessen i Horten, med et godt utvalg flotte brukte plater klare for nye eiere. Vi tar med litt av stemningen fra Ski – lidenskap for...
Fortsett
Audiophile.no
BBE SOUND ENHANCER, OG MARANTZ SUPERSCOPE R-1240 L – Stig Arne si dagbok august 2025

BBE SOUND ENHANCER, OG MARANTZ SUPERSCOPE R-1240 L – Stig Arne si dagbok august 2025

• 0
Det har vore nok Tandberg for ei stund no. Over til noko heilt anna: Ein magisk boks til å forbetra lyden frå stereoanlegget, og ein forsterkar/radio eg aldri har sett før. BBE SOUND ENHANCER Eg...
Fortsett
Topp Bunn