Soria Morias (luft)slott

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Nå er ny etasje bygget og klar til å tas i bruk, til glede for noen, til irritasjon for andre.

Det mest oppsiktsvekkende er kanskje at de rødgrønne beveger seg et godt stykke i retning FrP i asylpolitikken. Dette er ren "if you can't beat 'em, join 'em"-politikk. Vil halvorsen få større pupper etter å ha svelget denne gedigne kamelen?

Som kompensasjon må vi tåle betydelige klimagasskutt.

For meg ser det stort sett ut som fornuftige kompromisser.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
BT skrev:
Det mest oppsiktsvekkende er kanskje at de rødgrønne beveger seg et godt stykke i retning FrP i asylpolitikken.
Selvfølgelig gjør de det. Det finnes ikke noe annet bærekraftifg alternativ, og det vet politikerne med unntak for dagdrømmerne i SV.

Frp bygger sin politikk på den danske, og i Danmark ser de nå en svært god utvikling etter at politikken ble innført i 2002.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg har lurt mye på hvorfor Kolberg på død og liv skulle løse FrP-koden.
Det var altså for å kopiere den, etter å ha hudflettet den... ;D

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
BT skrev:
Jeg har lurt mye på hvorfor Kolberg på død og liv skulle løse FrP-koden.
Det var altså for å kopiere den, etter å ha hudflettet den... ;D
Hehe.
Jeg tror forøvrig AP og spesielt kolberg tapte mange potensielle stemmer på sin søken etter FrP koden.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.083
Torget vurderinger
1
Problemet med flyktningestrømmen er at den ikke avtar. Spørsmålet er hvordan man løser dette problemet.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
bjornh skrev:
Problemet med flyktningestrømmen er at den ikke avtar. Spørsmålet er hvordan man løser dette problemet.
Vi må snarest komme oss ned fra førsteplassen i oversikten over de beste landene å bo i.

Topp Bunn