Sommersalg - vi rydder butikken!

Kommentarer

braaten22

Medlem
Ble medlem
14.05.2017
Antall liker
57
Torget vurderinger
1
Noe burmester 101 på brukt/demosalg???????

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
12.213
Torget vurderinger
2
Javel, finner ikke noen tilbud hvor førpriser er oppgitt?

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
17.740
Sted
Sølvbyen
Fikk vel ikke helt følelsen av at det var særlig mange kupp som ble annonsert her.

Hadde ikke OHS tilbud på AR VSI-60 for ikke så lenge siden hvor den ble solgt for 25-30 tusen? Uansett lite musikalsk IMO å annonsere en gammel forsterker med ny, oppjustert veil. pris.

Oslo Hi-Fi Center

Bransjeaktør
Ble medlem
20.06.2013
Antall liker
500
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Hei!

Førprisene er oppgitt i annonsene.

Veil pris på VSi60, som den norske importøren (Mono) hadde satt, var: 49 500,- NOK

Vennlig hilsen

OHC

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
17.740
Sted
Sølvbyen
Hei!

Veil pris på VSi60, som den norske importøren (Mono) hadde satt, var: 49 500,- NOK

Vennlig hilsen

OHC
Men OHC hadde denne forsterkeren på tilbud til 25-30 tusen for omtrent ett år siden eller noe sånt, ikke sant?

Jorgen1

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.02.2014
Antall liker
155

budda

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
238
Sted
Mandal
Torget vurderinger
8
Hei!

Vennlig hilsen

OHC
Men OHC hadde denne forsterkeren på tilbud til 25-30 tusen for omtrent ett år siden eller noe sånt, ikke sant?
Og likevel selger de med gevinst. Smucks betaler skurkepris
Hvorfor tror du det ?
Ingen kan uansett drive butikk uten fortjeneste !

Jorgen1

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.02.2014
Antall liker
155
Hvorfor jeg tror det? Tror du jeg tar feil? På generelt grunnlag så vil påstå at butikker ikke selger med tap, heller ikke med rabatter av denne størrelsen.
Poenget er at når prisen kan settes såpass mange prosent og fortsatt tjene penger, dog mindre, så sier det meg at profitten er overdrevet og egentlig mer basert på grådighet enn naturlig gevinst. Noe i grunn markedet bekrefter ved å ikke ville betale utgangsprisen og det må rabatter til for å få salgsvolum. Ergo er det rimelig dumt å kjøpe til fullpris?

Selvfølgelig skal de tjene penger, ingen innsigelser, det er bare den prosentvise enorme gevinsten som forventes jeg er liten tilhenger av.

budda

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
238
Sted
Mandal
Torget vurderinger
8
Hvorfor jeg tror det? Tror du jeg tar feil? På generelt grunnlag så vil påstå at butikker ikke selger med tap, heller ikke med rabatter av denne størrelsen.
Poenget er at når prisen kan settes såpass mange prosent og fortsatt tjene penger, dog mindre, så sier det meg at profitten er overdrevet og egentlig mer basert på grådighet enn naturlig gevinst. Noe i grunn markedet bekrefter ved å ikke ville betale utgangsprisen og det må rabatter til for å få salgsvolum. Ergo er det rimelig dumt å kjøpe til fullpris?

Selvfølgelig skal de tjene penger, ingen innsigelser, det er bare den prosentvise enorme gevinsten som forventes jeg er liten tilhenger av.
Lurte bare på hvordan du kan vite at man selger rabaterte varer med fortjeneste.

Oslo Hi-Fi Center

Bransjeaktør
Ble medlem
20.06.2013
Antall liker
500
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Hei,

ARC VSi60 som er annonsert selges for kunde.
Dvs at det er kunden som har satt ønsket pris og vi formidler kun kontakt mellom kjøper/selger.

Forsterkeren var på salg fordi det var en utgående modell og vi hjalp Mono med å selge ut deres rest-parti.

Hilsen

OHC

Informasjon om bruker

Oslo Hi-Fi Center
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
500
Link til alle artikler
472
Oslo Hi-Fi Center sine annonser
Bransjenyheter
Norges største utvalg av Audio Research hos OHC

Norges største utvalg av Audio Research hos OHC

• 0
Har du ennå ikke fått anledning til å høre Audio Research? Da er dette en gylden mulighet hos Oslo Hi-Fi Center. Vi har nå fått inn flere spennende Audio Research-modeller i demo, og ønsker å...
Fortsett
Bransjenyheter
Eksklusiv hi-fi-lørdag hos Oslo Hi-Fi Center – Sonus faber, Audio Research & McIntosh

Eksklusiv hi-fi-lørdag hos Oslo Hi-Fi Center – Sonus faber, Audio Research & McIntosh

• 0
Velkommen til eksklusiv hi-fi-opplevelse hos Oslo Hi-Fi Center Førstkommende lørdag 24.01.25 inviterer vi deg til en helt spesiell dag hos Oslo Hi-Fi Center, midt i hjertet av Oslo. Denne dagen...
Fortsett
Bransjenyheter
Sonus Faber Aida - Nå i demo i Norge!

Sonus Faber Aida - Nå i demo i Norge!

• 8
Vi kan med stolthet si at vi – som eneste forhandler i Norge – nå viser frem Sonus faber sitt ultimate flaggskip: Aida. Med sine beskjedne 165 kg og snaue 173cm per høyttaler er dette ikke bare...
Fortsett
Bransjenyheter
Julehilsen fra Oslo Hi-Fi Center

Julehilsen fra Oslo Hi-Fi Center

• 0
God jul og godt nytt år! Når vi nå runder av året, vil vi i Oslo Hi-Fi Center rette en stor takk til alle våre kunder og samarbeidspartnere for året som har gått. 2025 har vært et helt spesielt år...
Fortsett
Bransjenyheter
OHC søker ny selger til butikken i Dronning Mauds Gate - OSLO

OHC søker ny selger til butikken i Dronning Mauds Gate - OSLO

• 0
Vil du bli en del av Norges mest spennende hi-fi-butikk? Oslo Hi-Fi Center fyller 50 år i 2025 – og vi ser fremover! Nå søker vi en ny kollega med ekte interesse for lyd, teknologi og gode...
Fortsett
Bransjenyheter
Spennende nyheter i demo hos Oslo Hi-Fi Center!

Spennende nyheter i demo hos Oslo Hi-Fi Center!

• 1
Det skjer mye spennende hos oss om dagen – vi har fått inn flere nyheter som nå er klare for demo i butikken: Sonus faber Maxima Amator Håndlaget italiensk eleganse på sitt best! Maxima Amator...
Fortsett
Topp Bunn