L
lark
Gjest
Blå himmel, strålende sol og 14 Celsius i skyggen i Ørsta idag kl 13.00. Fenomenalt ;D
Jeg trodde Ørsta var ett surt snøhull.lark skrev:Blå himmel, strålende sol og 14 Celsius i skyggen i Ørsta idag kl 13.00. Fenomenalt ;D
Det var i gamle dager ;DPink_Panther skrev:Jeg trodde Ørsta var ett surt snøhull.lark skrev:Blå himmel, strålende sol og 14 Celsius i skyggen i Ørsta idag kl 13.00. Fenomenalt ;D
Niks, temperaturen ble målt på baksiden av huset der det er konstant skygge.Jøgga skrev:Du må ha lagt termometeret i solen, eller satt deg på det.
Fant du det i medisinskapet, kanskje ?
Bare 6 grader og strålende sol her i Kr.sund, men fikk da en hyggelig års-første-tur med seilbåten ;D (som jeg faktisk kjøpte på Ørsta i 2007)lark skrev:Blå himmel, strålende sol og 14 Celsius i skyggen i Ørsta idag kl 13.00. Fenomenalt ;D
I Ørsta!!!!Kabeldragern skrev:på Ørsta
Ja, selvfølgelig! Men "på" Volda vel?lark skrev:I Ørsta!!!!Kabeldragern skrev:på Ørsta
Niks! "I Volda" også ;D ;DKabeldragern skrev:Ja, selvfølgelig! Men "på" Volda vel?lark skrev:I Ørsta!!!!Kabeldragern skrev:på Ørsta![]()
Du skal se at myndighetene har en finger med i spillet, og at det egentlig er et hemmelig klimaeksperiment som er kommet ut av kontrollJøgga skrev:Hvis ikke dette er en konspirasjon og dere juger alle sammen.
Stort sett samme tempratur her også, på andre sida av Mjøsa.Valentino skrev:-12 i Stange. Alt er som vanlig i ingenmannsland.
Bor du på Omgang??frans skrev:Her på 70 grader nord og 28 grader øst står det å lese: