"snekke" i sinnsyk fart

Raist

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
29
Sted
Setesdal
Genialt ;D tror jeg må trimme sjekta til sommeren ;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.655
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Den var ikke noe pen. Slik skal en båt se ut.

Jeanneau Rush 97, mitt hjem på havet.
Seglbåtar er kjekke å vere om bord i når ein ikkje skal nokon spesiell stad til noko spesiell tid.
Men dei er lite pålitelege og treige som transportmiddel, og eignar seg stort sett dårleg til fiske.
Ikkje særleg aktuelt for oss Nordvestlendingar, men topp for dei som skal vere "på vannet"...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Seglbåtar er kjekke å vere om bord i når ein ikkje skal nokon spesiell stad til noko spesiell tid.
Men dei er lite pålitelege og treige som transportmiddel, og eignar seg stort sett dårleg til fiske.
Ikkje særleg aktuelt for oss Nordvestlendingar, men topp for dei som skal vere "på vannet"...
Vi skal jo ikke noe sted. Reisen er målet.

Det finnes ikke noe bedre enn å seile avgårde i 4-6 kts, uten bråk fra motoren, bare til lyden av vannet som krøller seg rundt baugen. ;D

Dessuten var det jo slik Colombus kom seg til Amerika.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
Dessuten var det jo slik Colombus kom seg til Amerika.
Ja, så kan du bare se hvilken elendighet det har ført med seg ! ;)

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Denna gikk litt fortere enn snekka mi gitt........

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
465
Sted
Bergen
Donald: ser på lenkene dine om hifidelerium. Er dette den i bedre versjon enn den gamle som sirkulerte for et år eller to siden? Det var noe snakk om her på forumet å lage en divx versjon av en bedre ripping for en tid siden.

For øvrig er seilbåt et utmerket fremkostmiddel, også på nordvestlandet. Derfra kom noen av de beste seilerne for noen generasjoner siden. De var fiskere og sjømenn i utenriksfart som gjerne seilte som mannskap på skarpseilere for morro skyld.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.655
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg hadde ein raptus m.o.t. segl og trebåt for mange år sidan. Dette måtte då vere glimrande? Så inviterte svogeren min oss med i ein seglbåt, og vi segla inn ein fjord på Austlandet (heldigvis ikkje ein lang Vestlandsfjord). Turen innover gjekk rimeleg greitt, i snekkefart, og det må ein akseptere. Men så skulle vi ut att, utan motorbruk. Det vart kryssing opp imot flau vind, og vi brukte 5 - 6 gongar så lang tid å komme oss ut fjorden som inn...
Dessutan hadde eg lena meg mot eitkvart ekkelt, så skjorta var øydelagd.
Det passar ikkje mitt temperament å bruke segl- og trebåt. Eg har vakse opp med båt (har vore reiar på eigen båt sidan 12-årsalderen etter å ha spart pengar til robåt i 18 månadar). Båten har eg brukt til:
- Å fiske
- som framkomstmiddel.
Dette er eit fundamentalt annleis båtliv enn det utbreidde "å være på vannet", som eg såg mykje av austpå - og i statane. Traff ein kar som var på båten sin kvar dag i sommarhalvåret. Men motoren hadde ikkje verka på 12 år......kjøleskåpet var derimot fullt av øl, og airconditonen gjekk for fullt, slik at marinaen hadde om lag same bakgrunnsstøyen som Vågen i Bergen kl 16.30 (eller kva tid det no var snøggbåtane la i frå kai).
Det vert som å samanlikne CD/transistor og vinyl/rør, med andre ord..... (og i dette tilfellet har eg mest sans for det effektive)
:)

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Donald: ser på lenkene dine om hifidelerium.  Er dette den i bedre versjon enn den gamle som sirkulerte for et år eller to siden?  Det var noe snakk om her på forumet å lage en divx versjon av en bedre ripping for en tid siden.

Det er nok den gamle versjonen vil jeg tro ja..

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.515
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Den nye hifi delerium (bedre kvalitet - DVD) versjonen fåes ved å henvende seg til en hyggelig kar med samme nick som meg ;-)
De versjonene som Donald har lagt ut er det også jeg som har laget.

Topp Bunn