- Ble medlem
- 28.07.2006
- Antall liker
- 143
har nå musikk i adle rom i huset, men på badet har jeg ikke noe. og vurderer få noe inn her også. men må være noe smått og rimelig , skal ikke ha de med inn i selve dusjen, så trenger isje vær noe vanntette greier osv. Badet er og forblir en fliselagt bunkers og dette er og kommer aldri til og bli opptimalt for lyden. men musikk klare eg meg isje uten, så vil gjerna ta den med inn her og.
tenkte noe så enkelt som en Iphone/Ipod docking. aktive HT eller noen små HT drevet av f.eks en T-amp. Hadde eg hatt nokk $$$$ så hadde det blit et par av de minste Piega, desse småtassene spele fantastisk på lavt nivå, men desse kreve jo også sitt, og koste flesk, så blir ikke aktuelt.
Syns eg så någen knøttsmå stativHT med Fostex fultone element eller noe slikt en plass. men huske isje igjen hvor...
tenkte noe så enkelt som en Iphone/Ipod docking. aktive HT eller noen små HT drevet av f.eks en T-amp. Hadde eg hatt nokk $$$$ så hadde det blit et par av de minste Piega, desse småtassene spele fantastisk på lavt nivå, men desse kreve jo også sitt, og koste flesk, så blir ikke aktuelt.
Syns eg så någen knøttsmå stativHT med Fostex fultone element eller noe slikt en plass. men huske isje igjen hvor...