Diverse Slektsforskere blant oss?

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.965
Jeg ønsker å få litt oversikt over familietreet. Ikke helt enkelt. Mine foreldre døde veldig tidlig og jeg har ingen gjenlevende nære slektninger.

Jeg trenger med andre ord hjelp! Og ja, jeg vet at dette kan man gjøre selv, med myheritage og lignende nett-tjenester, men jeg har rett og slett hverken tid eller tålmodighet til å gjøre jobben selv. Jeg vet også at det finnes folk som har dette som hobby. Var i kontakt med en slik kar for noen år siden, men han er heller ikke i blant oss lenger.

Så, er det noen her som kunne tenke seg å hjelpe meg med dette? Eller kjenner noen? Jeg er selvsagt forberedt på å betale noe for dette, men har ikke råd til advokat-timepriser :)

Viktig for meg dette, så all hjelp tas i mot med stor takk!

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
12.996
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Jeg skjønner hva du mener med at du ikke har tålmodighet til og drive med dette.....men det enkleste er faktisk og legge igjen den slektshistorien du kjenner til på f.eks MyHeritage og gjerne et par lignende nett steder....... brodern og jeg har gjort det, men det bråstoppet i på 1400 tallet, men så etter noen år så dukket det opp en etter en som var laaaaangt ute i familien og faktisk har vi kjent slekts historie helt tilbake til år 952 i Norge.
Bare du liksom kommer i gang og får registrert deg så går det andre på en måte sin gang, det er ikke hverken så tidkrevende eller vanskelig som man først skulle tro.

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.965
skal prøve det, men tror det trengs ekspertise her :)

Topp Bunn