ErosLoveking skrev:
Aner vi en Raga Rockers tekstlinje der?
Fisk kan forresten lukte godt, så hvorfor ikke?
Slubbert skal ha for at han er konsekvent og har min støtte
Er nok Raga Rockers ja

smell the fish - som i somethig fishy.
Det er bra at dere er to, for det kan dessverre bli ensomt å være sentrumliberal og skal kjempe for den friheten og det demokratiet som man i sin iveren etter å være politisk korrekt har gitt på båten.
Jeg er inneforstått med at man være villige til å ofre mye, kanskje livet selv, for å forsvare friheten. Dette også i "fredstid". Men jeg er ikke villig til kjempe for noen som vil ta den samme friheten fra meg.
Å forvare en internasjonalt ettersøkt terrorist og selverklært jihadist ved å hevde ytringsfriheten er mildt sakt betenkelig.
Ytringsfriheten er hellig og uangripelig, men ytringsfrihet er ikke det samme som handlingsfrihet.
Det var jo nesten morsomt å høre ytterste venstre mane til væpnet-revolusjon all den tid man viste at hvis det var fler en to kommunister i samme rom vil det ganske raskt føre til fraksjonering og indre kamp. Men historien har vist oss at religiøse fanatikere og ekstremister på ytterste høyrefløy har vært skremmende flinke til å gå i takt.
Jeg er ikke bekymret for egen sikkerhet på kort sikt som det ble insinuert tidligere i denne tråden. Det som bekymrer meg er at folk skal miste troen på at demokrati og frihet er det beste. Hvis slike holdninger får fotfeste i befolkningen er vi virkelig i trøbbel. Da går veien rett til helvete selv om den er brolagt med gode forsett.