Skytetråd av bilen din!

• Trådstarter Atle Kristiansen
  • Startdato
A

Atle Kristiansen

Gjest
Har lagt merke til at en del her inne er interssert i biler, og bilene sine, så hvorfor ikke lage en tråd der vi kan skyte uhemmet på våres daglige følgesvenner... Spiller ingen rolle om bilen er "grom" eller hvor dyr, bare du selv har et forhold til den og syns den er toppers. Kom gjerne med bildrømmene dine og! -Skyt i vei! :)

A

Atle Kristiansen

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Må vi ha to slike biltrådar, då?
En kan ikke putte en paroditråd i selve tråden, det blir like feil som å skrive en morsom paroditråd; så svaret er ja, dessverre.

A

Atle Kristiansen

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Okei. Så dette er ein parodi. Eg orka ikkje sjå filmen, skjønar du, så dette var ukjent for meg.
Godt å vite!
Skytetråden...

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
The Atl skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Okei. Så dette er ein parodi. Eg orka ikkje sjå filmen, skjønar du, så dette var ukjent for meg.
Godt å vite!
Skytetråden...
Akkurat! Lærte meg å lese som fireåring, og har stort sett brukt ordbildemetoden sidan skulestart. Og overskriftene liknar eigentleg ganske mykje på kvarandre....

A

Atle Kristiansen

Gjest
hifiguru skrev:
Hehehe, pokker Atle, du er bizarr :D :D
Scorpiomordet gikk virkelig inn på meg. Kanskje verdens styggeste bil, men det er liksom sierraens stygge onkel, og følgelig noe man behandler med en viss respekt.

Ai!

Knutn

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.01.2005
Antall liker
51
I trafikken er det mange "tegn" man kan gjøre til medtrafikanter, f.eks. en finger rett opp, peke på hodet og riste på det, knyttneve, tute. Alle disse tegnene uttrykker frustrasjon over medtrafikantene. Skal man være litt hyggelig kan man hilse med en åpen hånd.

Noe jeg til tider savner i trafikken er et tegn for "det var fint" eller rett og slett "unnskyld" som man kan bruke når man vet man har glemt vikeplikten, kjørt mot rødt eller gjort noe annet dumt som får en medtrafikant til å bremse.

Mvh Knut

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Dette var skivebom!
::)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Knutn skrev:
I trafikken er det mange "tegn" man kan gjøre til medtrafikanter, f.eks. en finger rett opp, peke på hodet og riste på det, knyttneve, tute. Alle disse tegnene uttrykker frustrasjon over medtrafikantene. Skal man være litt hyggelig kan man hilse med en åpen hånd.

Noe jeg til tider savner i trafikken er et tegn for "det var fint" eller rett og slett "unnskyld" som man kan bruke når man vet man har glemt vikeplikten, kjørt mot rødt eller gjort noe annet dumt som får en medtrafikant til å bremse.

Mvh Knut
Ny i Norge du Knut ?

I dette landet finnes det ikke bilførere som vedkjenner seg at de gjør feil i trafikken, så slike tegn trenger vi ikke. Alle de andre derimot, .......de er dume de !!

OK jeg skal ikke helt totalt avvise at det finnes noen, men vit at du er et skjeldent dyr Knut. Du burde nok stå på WWF`s liste over utryddingstruede dyrearter. ;D ;D ;D ;D ;D

Topp Bunn