Skogrand Cables - nå tilbyr vi Bi-Wire også.

Kommentarer

Informasjon om bruker

Gjest
Medlem siden
Antall liker
0
Link til alle artikler
105
sine annonser
Bransjenyheter
Neat Iota ll

Neat Iota ll

• 0
Neat Iota ll En fantastisk god liten høyttaler har blitt enda bedre ! Veil. pris 15 900 kr. Nå 15 % rabatt = 13 515 kr. Iota stativ 2 600 kr 15 % rabatt = 2 210 kr. Hvit eller sort...
Fortsett
Bransjenyheter
Ø Audio Icon 12 | Editors Choice HiFi Pig
Audiophile.no
PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

• 5
Jeg tror jeg har nevnt det før, men når herrene Reiersrud og Kleive kommer sammen oppstår det en synergi som er vanvittig mye større en summen av enkelthetene. Nå har de kommet sammen etter et ca...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Hjemme Hos Reportasje i Frankrike!

Sigberg Audio Hjemme Hos Reportasje i Frankrike!

• 0
Reportasje og intervju av en Sigberg Audio MANTA kunde i Frankrike! Her går de i dybden både på det tekniske og diskuterer hans inntrykk av systemet!
Fortsett
Audiophile.no
Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

• 2
Me har gjort ein “ussel" Tandberg Sølvsuper 12 om til ein superforsterkar, og i ølspalta har me drukke opp juli-sleppet til Vinmonopolet. TANDBERG SØLVSUPER 12 (MODIFISERT) Har det vore nok...
Fortsett
Mitt anlegg
Anlegg med konas velsignelse og litt til

Anlegg med konas velsignelse og litt til

• 23
Etter flere måneder uten skriblerier i tidligere anleggstråd tenker jeg at jeg kan like så gjerne opprette en ny, både fordi det er lenge siden jeg skrev noe i den tråden og fordi det har jo...
Fortsett
Topp Bunn