Skikkelig ubehagelig

J

Jurassic

Gjest
Fikk telefon for en times tid siden med spørsmål om alt var bra hjemme hos meg selv.

Den som ringte så sent var selvsagt alarmselskapet så da heiv jeg meg i bilen og kjørte 4 mil i en fart som ville gitt meg ubetinget dom hvis jeg hadde møtt noe politi.
Rykker ut selv da jeg er en handlingens mann og har et annet syn på hva passende straff er enn vekter, politi og rettsystem.

Etter at det forrige anlegget mitt forsvant har jeg blitt nervøs overfor innbruddstyver og det har jo heller aldri spillt bedre enn hos meg enn nå.

Glad for at alt stod bra til men fy f.... det er ekkelt når en har hatt inbrudd tidligere å få slike telefoner.

3

322_911

Gjest
Fint det stod bra til. Ingen ting forsvarer å kjøre som en idiot, selv om jeg ser det er surt å frykte at noen skal forbryte seg på ting og eiendom, både med hensyn til trygghetsfølelse og tap av meterielle verdier.

Du gjør ikke verden tryggere ved å kjøre styggfort med en Sierra, eller å konfrontere kriminelle og desperate mennesker på egenhånd ;).

Håper du får roet deg og slappet av, forstår det er reaksjons og impuls preget å rykke ut på den måten...

Hei.

J

Jurassic

Gjest
Gikk ikke så fort så det var først i 60 sonene det gikk kraftig over fartsgrensa, har jo hengeren til Harald den ikke så hårfagre hengende etter bilen og den er ikke så god akkurat, et vintage dekk og et dårlig hjullager.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.429
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Det du kan gjøre er å sjekke om det er noe spindelvev eller lignende i nærheten av sensorene.

Ellers var det nok en teknisk feil. :)

Topp Bunn