Skikkelig serriøs kjærlighetserklæring

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Denne fant jeg i søppelboksen min idag:
"hello

My name is Hellene willams, I saw your profile today and became Williamsnterested in you, I would also lice to know more, and if you do not mind I will like you to send an e-mail to my e-mail address, so I can you my picture for you to know whom I am. Here is my e-mail address ((hellenwillams47@yahoo.com ) believe we can from here, I'm waiting for your e-mail to my e-mail address above Remember the distance or colour does not matter even our age different because I have something very important to say, but a lot of questions of love in your life please contact me with this e-mail address

..................(hellenwillams47@yahoo.com"

Slike heite henvendelser må man jo ta på alvor! Lurer bare på hvor jeg kan ha lagt igjen en profil som får damene til å gå så til de grader av skaftet... :p

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
524
Hifisentralen kanskje? Har en mistanke om at det er masse heite babes her, skjult under maskuline nick.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Det med Hifisentralen har ikke virket for meg. Må være noe annet.....

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Gulp. Det har jeg ikke tenkt på. Tenk om KW egentlig er HW? Mitt forhold (sic!) til HFS blir neppe det samme etter dette...

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
524
Ulf-B skrev:
Det med Hifisentralen har ikke virket for meg. Må være noe annet.....
Merkelig. Har alltid vært sikker på at hifi var en skikkelig magnet for damene. Mener du at det ikke finnes noen rå babes her? Hvorfor tilbringer jeg tid her da? Please cancel my subscription.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Griffenfeldt skrev:
Kanskje hun trodde du het Steinhard og ikke Steinar? :-*
Hehe. Ja det må være noe sånt. At jeg har en dyrisk utstråling er jo kjent, men at en profil skulle ha en slik effekt hadde jeg aldri trodd.
Jeg tror jeg setter på noe Mahler. Symfoni nr 1, tenker jeg. Titan.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.261
Torget vurderinger
1
SOEDAL skrev:
Hifisentralen kanskje? Har en mistanke om at det er masse heite babes her, skjult under maskuline nick.
;D

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
SOEDAL skrev:
Hvis det stemmer, så må de være premenstruelle så og si hele tiden. ::)

Topp Bunn