T
TT.
Gjest
Skatteoppgjøret er klart og blir tilgjengelig om bare få timer. Hvordan gikk det denne gangen, baksmell, null, noe du skal endre på eller noe tilgode? Altinn gir svaret etter midnatt. Lykke til! ;D
Skatteoppgjøret er ikke klart før i juni. Nå er det selvangivelsen som er klar og den skal leveres i slutten av april.Skatteoppgjøret er klart og blir tilgjengelig om bare få timer. Hvordan gikk det denne gangen, baksmell, null, noe du skal endre på eller noe tilgode? Altinn gir svaret etter midnatt. Lykke til! ;D
Er det deg nå igjen? Dette er et foreløpig estimat og som du ser stiller jeg også spørmål om man skal endre noe eller om man har noe tilgode. Kan det være så jævlig vanskelig eller er du et sk nettroll? Jeg undrerSkatteoppgjøret er ikke klart før i juni. Nå er det selvangivelsen som er klar og den skal leveres i slutten av april.Skatteoppgjøret er klart og blir tilgjengelig om bare få timer. Hvordan gikk det denne gangen, baksmell, null, noe du skal endre på eller noe tilgode? Altinn gir svaret etter midnatt. Lykke til! ;D
still deg i kø. ??????Nå er det virituell kø...kommer ikke inn![]()
slik taler en millionær!Kan fint vente... Same same tenker jeg..![]()
Her puster man lettet ut: en femsifret smell, det eneste fornuftige, ifølge ekspertene.Eneste økonomisk fornuftige er baksmell. Så gikk for det i år også.