skal kjøpe hjemmekino trenger hjelp.

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Antall liker
2.169
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Et sted må vi alle starte. Jeg foreslår at du starter med å spare og øke budsjettet. Kom deg ut i noen butikker og hør på forskjellige anlegg i forskjellige prisklasser, da finner du i alle fall hva du liker og hva det koster.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.571
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hei og velkommen til HFS
Vi har en egen del av forumet som er dedikert til Surround utstyr. Tråden er flyttet dit.

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
16.058
Sted
Sølvbyen
Mitt råd er: ikke gjør det.

Bruk pengene, eller spar litt mer, og kjøp et brukt to-kanals anlegg med en blurayspiller og bruk dette til film isteden. Jeg tør nesten garantere at lyden blir bedre med to kanaler i den prisklassen, enn hvis man skal spre hele budsjettet på fem kanaler. Og kjøp brukt.

Seriøst.

:)

Torja

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.03.2008
Antall liker
1.032
Enig med "blitzkrieg". Disse Billige Alt-i-et-anleggene er sjeldent noe å satse på. Sjekk heller ut denne nett siden..
Surroundpakker - Surround
hvis du vil kjøpe en pakke. XTZ og Dynavoice ansees som trygge billig merker på høyttaler fronten. Yamaha og Onkyo har gode "billig"receivere, men du bør satse på litt dyrere enn de aller billigste. Subwoofer er alltid et must på billige anlegg, da den vil ta de kraftkrevende bass tonene. Legg mye penger i en god subwoofer er min anbefaling da.

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.739
Torget vurderinger
0
Hei.
Skal kjøpe hjemmekino titta litt på dem her.
Eller er det noen bedre til den prisen?.
I den prisklassen ville jeg valgt pakke #3
Store bakhøyttalere som du slipper å feste på veggen og gir deg nødvendig høyde i surroundkanalene er viktig. Trådløst er bare digg.

Topp Bunn