Diverse Skål!

M

mfufu

Gjest
IMG_0238.jpg
Skål og god fredags kveld, ingenting som slår whisky og vinyl.
Litt dosete bilde, med platespilleren som hjertet i systemet (hvis dere kan se det bak wiskey glasset...), men det er slik jeg ser verden for augenblinket, med Pink Floyd - The Wall som snurrer :)

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2012
Antall liker
280
Torget vurderinger
0
Utrolig ryddig og fint anlegg du har, selv om dette var på en fredag så kan man skåle på en lørdag også :)

Regner med at det er single malt?

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Skål og god fredags kveld, ingenting som slår whisky og vinyl.
Litt dosete bilde, med platespilleren som hjertet i systemet (hvis dere kan se det bak wiskey glasset...), men det er slik jeg ser verden for augenblinket, med Pink Floyd - The Wall som snurrer :)
Flott oppsett!

Platespilleren var lett å se - verre med det bittelille whiskyglasset. Men det lar seg sikkert fylle opp flere ganger i løpet av en kveld....

M

mfufu

Gjest
Takk for kompliment, ja selvsagt var det single malt ;) Og det er nok kanskje vanligere og skåle på en lørdag enn fredag :D Jeg hadde nettopp flyttet alle video komponenter vekk fra selve stereo benken, kan se snurten av det til høyre i bildet.

Syntes det var ett flott bilde du hadde Quisten, hele den klipsch serien ser utvilsomt veldig bra ut, og høres bra ut også i mine ører ihvertfall :)

Tanken med tråden, glemte jeg forsåvidt og nevne i 'tåka' i går kveld, men det finnes vel ikke en tråd enda hvor folk legger ut stemningsbilder fra hyggelige kvelder med diverse som nytes sammen med musikken? Er en tråd her som tar for seg lyd og alkohol, men ikke så mye bilder der.

Kjør på med bilder av anlegg med 'tilbehør' :D

M

mfufu

Gjest
Flott oppsett!

Platespilleren var lett å se - verre med det bittelille whiskyglasset. Men det lar seg sikkert fylle opp flere ganger i løpet av en kveld....
Takker, joda det var ikke store glasset men med normalt 'matvett' så ble det til og forsyne seg flere ganger :D

Topp Bunn