Sjekk her a....

T

Thomas1

Gjest
Kan ikke du lage en reportasje fra Norge da Boffen?

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Flotte dama, da!

I hear some strange amounts now and then, but I think he's ... he's OK!!!

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Flotte dama, da!

I hear some strange amounts now and then, but I think he's ... he's OK!!!

eller denne:

"Well you see I was a normal human being until I was about 35 years old"

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Tror det må være Temptation fra denne plata vi hørte innledningsvis. Noen som har vært borti den? Virker interessant.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
:-[
Tok meg tid til å høre på den Holly Cole-greia og det var bare rør. Åpenbart ikke det nei. :p

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.826
Sted
Østfold
Kul film!

Holly Cole var det nok ikke nei, men musikken hennes har jeg forøvrig veldig sansen for. Også genialt til å avsløre litt andre type problemer enn en del andre plater.

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
15.881
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
I flg tilbakemeldingene som ligger ute på youtube så er det kona til Elvis Costello som synger Temptation, eller Diana Krall om dere vil. Holly Cole derimot må være en av de få grunnene som fins til å reise på cruise i karibien før du blir 67. Hun har hatt som levebrød å spille for slikt fintfolk. Musikken hennes må da være alt for bra til det?

mvh

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Så ut til å være veldig hyggelig der da. Skulle gjerne vært i en slik klubb av sunn galskap jeg. Blir alltid glad for å se reportasjer av folk som trives med vår hobby selv om pris nivået lå mange hakk over hva jeg noengang får råd til.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Hørte igjennom litt flere bruddstykker med Holly Cole i går, og det virker som hun har endel bra plater. Umiddelbart likte jeg Shade (2003) og Romantically Helpless (2000) best. Men den Tom Waits-greia som faktisk heter Temptation, er helt overflødig. Eneste lyspunktet der er en anstendig versjon av Jersey Girl. IMO.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.826
Sted
Østfold
Temptation er et eksempel på en plate som må "jobbes med", men når man først liker den er den også veldig bra.

Topp Bunn