Siv + Holmgang

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.705
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Dette er jo festlige uttalelser fra en som har fast plass som gjest i Holmgang. ;D

http://www.nytid.no/index.php?sk=irix&id=4032
Litt usikker på hva du mener her.....
Er det ikke lov til å etterlyse programmer som går litt mer i dybden, selv om man deltar i et program som er litt mer overflatisk...?

Mao så mener du at hvis man skal kritisere Tabloid og Holmgang, så må man la være å stille opp i disse programmene....da er jeg uenig med deg....

Mvh
OMF

O

OldBoy

Gjest
Litt usikker på hva du mener her.....
Er det ikke lov til å etterlyse programmer som går litt mer i dybden, selv om man deltar i et program som er litt mer overflatisk...?

Mao så mener du at hvis man skal kritisere Tabloid og Holmgang, så må man la være å stille opp i disse programmene....da er jeg uenig med deg....

Mvh
OMF
Jeg deler ditt syn på dette.

Når Siv Jensen deltar i Holmgang eller i et hvilket som helst program på TV, er det sikkert fordi hun har vurdert at hennes opptreden tjener FrP's og/eller hennes egne interesser. Ikke nødvendigvis fordi hun synes svært godt om programmet som sådant.

Det er mulig at hun har en baktanke her: Hvis Holmgang, eller de andre programmene hun velger å delta i, blir bedre, øker dette FrP's og/eller hennes egen profilering. Men selv slike baktanker må være tillatt.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Tv debattene er jo et jævla sirkus!
Det er jo de samme trynene hver gang.
Ting diskuteres på en så overfladisk og lettvinn måte at jeg blir kvalm. Det kommer aldri frem noe nytt og alle parter forfekter sitt syn uten hensyn til sannhet, moral eller den generelle konsensus.

Topp Bunn