"Siste fra vårt forum" og Off Topic

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Hadde det vært en tanke å fjerne linker til Off Topic-tråder fra "Siste fra vårt forum"?
Synes det er litt irriterende å klikke på en lovende link for så å oppdage at den tilhører "Off Topic" med dertil hørende seriøsitet.

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Jeg er helt enig! Siste fra vårt forum er måten jeg holder oversikt over hva som diskuteres, jeg går nesten aldri inn på de enkelte fora for å se om det er noe interessant. når "siste fra forum" da er halveis oppfylt av off-topic ender det med at man går glipp av interessante ting. synes hfs burde prioritere det som er relevante temaer i en slik oversikt, at noen medlemmer lever ut sine sosial liv på off-topic er greit nok, men jeg synes ikke at dette burde komme i veien for hi-fi.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Jeg er allerede i gang med arbeidet om å skille ut Off Topic. Jeg lager en egen boks med siste fra forum og siste fra Off Topic.

Mvh
Høvdingen

O

OivindJ

Gjest
Kanskje i tillegg også gjøre den listen litt lengere, slik den er på "forsiden" ?

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Veldig bra tiltak! Er hjertens enig med forutgående talere, er temmelig lei selv av å snuble i ot-tråder hele tiden.

Mvh Vidar P

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Høvdingen skrev:
Jeg er allerede i gang med arbeidet om å skille ut Off Topic. Jeg lager en egen boks med siste fra forum og siste fra Off Topic.

Mvh
Høvdingen
Glimrende!

S

slowmotion

Gjest
Takk for det! Jeg bruker alltid "Vis uleste innlegg siden forrige besøk" knappen,
og alle "Off Topic" trådene er veldig irriterende.
Hvis jeg slipper å se dem, så slipper jeg også og lese/svare på dem.
Noe som hadde vært en stor fordel.... ;)

;)

Topp Bunn