Sinnsyk Skrekk & Spenning

V

vredensgnag

Gjest
Måtte dele denne filmen - fullkomment sinnsvakt. Verdens farligste vei, lastebilsjåfører får bonus dersom de overlever.

Liker spesielt scenen tidlig der storebror klasker lillebror i ansiktet hver gang han gjør en feil - junior kjører, og kan umulig være eldre enn 14. Effektiv kjøreopplæring.
"Prøver du å drepe oss?" KLASK!

Men det er bare begynnelsen på skrekk&gru galleriet i denne filmen.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.997
Bortsett fra at det er lillebror som kjører, så kunne dette vært i Norge. Smale, svingete veier, utenlandsk registrert lastebil av tvilsom kvalitet og en sjåfør som ikke snakker annet språk enn sitt morsmål, som ikke er norsk.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.264
Torget vurderinger
1
-trodde det var FEAR 3 det var snakk om her... ;D

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.884
Torget vurderinger
35
Pink_Panther skrev:
Bortsett fra at det er lillebror som kjører, så kunne dette vært i Norge. Smale, svingete veier, utenlandsk registrert lastebil av tvilsom kvalitet og en sjåfør som ikke snakker annet språk enn sitt morsmål, som ikke er norsk.
Bortsett fra at sjåføren på videoen snakker morsmålet som snakkes der han kjører, bilen er registrert der han kjører og at de smale svingete veiene i Norge ville blitt regnet som autostradaer i forhold til de veiene som ble vist i videoen. Det er ikke mye - om noen -tungtransport av betydning som går på gruslagte fjell- og krøtterstier her i landet.

Roy

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.997
R.E.S. skrev:
Pink_Panther skrev:
Bortsett fra at sjåføren på videoen snakker morsmålet som snakkes der han kjører, bilen er registrert der han kjører og at de smale svingete veiene i Norge ville blitt regnet som autostradaer i forhold til de veiene som ble vist i videoen. Det er ikke mye - om noen -tungtransport av betydning som går på gruslagte fjell- og krøtterstier her i landet.

Roy
Mnjaaa...jeg overdrev visst litt. ;D
Min unnskyldning er at jeg nettopp har diskutert samferdselspolitikk med en trailersjåfør.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.884
Torget vurderinger
35
Pink_Panther skrev:
R.E.S. skrev:
Pink_Panther skrev:

Roy
Mnjaaa...jeg overdrev visst litt. ;D
Min unnskyldning er at jeg nettopp har diskutert samferdselspolitikk med en trailersjåfør.
En av de strekningene de klager mest over er gjennom Gudbrandsdalen. Der er det mange ulykker, men jeg tror de fleste norske tungtransportsjåfører heller ville hatt fast rute mellom Lillehammer og Dombås framfor en tur over de pakistanske fjellpassene.

Roy

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Og ferden trygges med en solid porsjon hasj, da glemmer sjåføren hvor skummelt det er... 8)

Makeløst.

Mvh

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Delle skrev:
Og ferden trygges med en solid porsjon hasj, da glemmer sjåføren hvor skummelt det er... 8)

Makeløst.

Mvh
Det sies at reporteren at hasjrøykingen er en årsak til ulykker, men det britiske Transportøkonomisk institutt har jo gjennomført flere undersøkelser som viser at canabis skaper safere sjåfører, som er mindre innblandet i ulykker enn nyktre. Det er nok endel år siden, men jeg husker at saken fikk endel oppmerksomhet. Men det var en seriøs undersøkelse, og ble ikke så voldsomt motsagt av folk med tyngde.

Forskjellen er at de sjåførene kjørte bil i UK, ikke fjellveier i Pakistan. ::)

Topp Bunn