silicon i mørch up 4

arnt

Medlem
Ble medlem
05.05.2004
Antall liker
0
jeg håper noen brukere av mørch up 4 kan gi meg en beskrivelse av forskjellen med eller uten påfylling av 0,2 ml silicon i armbrønn (stå beskrevet i innstruksjon ) vil dette medføre at armen er roligere og lettere og stille inn eller vil dynamikken og livet avta ? jeg har siliconen liggende klar men jeg har ikke fylt på da det sikkert er noe griseri å få ut igjen hvist det viser seg at det er nedtur.
jeg bruker en benz glider pick up på armen , påmontert i vpi hv 19 mk 3 drivverk

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.916
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Jeg har endel erfaringer med dette, og beskriver en del av dette i denne tråden!

http://www.hifisentralen.no/cgi/yab...hifi2;action=display;num=1161702064;start=100

For all del ikke ha i all silikonen med en gang, men start med 1/10del av anbefalt mengde, og lytt deg frem til rett resultat.
Mye siklikon gjorde at hele dynamikken og lydbildet forsvant, og for å si det pent er det mye lettere å fylle i olje, enn å fjerne den etterpå ;-)

arnt

Medlem
Ble medlem
05.05.2004
Antall liker
0
takk det var utfylende svar på mitt spørsmål , nb etter tips fra en vinylfrik i danmark som mener det er bedre å bruke en silicon med høyere viskositet , han fikk kanonresulat med graham blue silicon.
har bestilt så dette må prøves og som du sier med bare 1/10 om gangen.

Topp Bunn