XD-845 skrev:
Tror Xindac passer best sammen med rør utstyr og blir kanskje litt for dempet i transistor anlegg.
Nå låter jo ikke alle kabler fra Xindak likt da kan du si. Jeg har/hatt endel signalkabler fra Xindak, og jeg mener at de generellt gir mye for pengene. Skal si litt om hver av de jeg har hatt:
AC-01:
En "kopi" av Monster Interlink 500 som jeg oppfattet som ganske mørk i klagen. Neppe noen god match til Marantz, med mindre du har svært lystklingende høyttalere.
AC-05:
En ganske nøytral kabel som gir deg mye for pengene. Ikke like godt skjermet og påkostet som de andre, men helt ok! Flere hakk opp i forhold til de som lå i esken da du fikk utstyret.
FA-1:
En kabel jeg oppfatter som godt oppløst med bra trykk i bassen. Syns til tider at den kunne være noe spiss i toppen hos meg, men også dette er en meget god kabel til prisen.
CFA-01:
Ganske lik FA-1, men med karbonfiber i oppbygginga. Klangen er mye lik, men mer avrundet. Bruker selv denne idag og trives godt med den. Vet ikke om Audiofoni har begynt å selge den ennå, men tror den skulle ligge på rundt 1000-lappen.
Bare litt synspunkter. Husk at en kabel som låter sånn og sånn hos meg, ikke bør låte nøyaktig likt hos deg

Audiofoni selger forøvrig Xindak-kabler såpass billig så det er liten vits å importere selv...
Lykke til!