Det stemmerRegner med det er Røldal som leverer varene![]()
Flueår? Som bokstavelig talt?Ja, gledet meg veldig til våren, men er redd dette blir nok et flueår. Fjerde på rad!![]()
Ja, ryktene sier at det har skjedd en omlegging i landbruket, så vi blir invadert.Flueår? Som bokstavelig talt?
Du får fylle opp bassenget med husdyr.Ja, ryktene sier at det har skjedd en omlegging i landbruket, så vi blir invadert.![]()
Vi får glede oss over at dette til dels også gjelder for bier og humler. Greit å ha noen med tigerstriper som surrer rundt om sommeren og bidrar til pollinering av frukt og bær.Ja, ryktene sier at det har skjedd en omlegging i landbruket, så vi blir invadert.![]()
Send biene hit, så kan du få fluene...Vi får glede oss over at dette til dels også gjelder for bier og humler.
Føkk. Hold den ideen på østlandetJa, ryktene sier at det har skjedd en omlegging i landbruket, så vi blir invadert.![]()
Det begynner å bli en smule off topic, men ja, jeg har akkurat tatt opp igjen en gammel hobby. Det blir noen fluer her…Send biene hit, så kan du få fluene...
Ja, ryktene sier at det har skjedd en omlegging i landbruket, så vi blir invadert.![]()
Fine VaskebjørnerDet begynner å bli en smule off topic, men ja, jeg har akkurat tatt opp igjen en gammel hobby. Det blir noen fluer her… Vis vedlegget 1189511
Rekeimitasjoner. De beveger seg baklengs. Derav øynene i krokenden.Fine Vaskebjørner![]()
Jeg vet. Giftig sjøørretflue det der! Ligner mønsteret som faktisk heter Vaskebjørn, men ikke helt ser jeg. Fint gjort.Rekeimitasjoner. De beveger seg baklengs. Derav øynene i krokenden.![]()
Ser ut som en stabel med dassruller🫢Anbefaler Sonos!!
Vis vedlegget 1189685
Det var den tørreste aprilsnarren jeg kom påLokte 1april heilt te byn....![]()
Tøff langt ifra men langt i fra tøffDet var den tørreste aprilsnarren jeg kom på![]()