Er visst bare å handle fotformsko
Godt det folk som vet til å kose segSkal tenke på deg i kveld når en Chataebriand stå på menyen. Du skal få et bilde også
Det går helt fint, måtte bare klage littBedre å se på dattera trene håndball enn å drikke alkoholfri trappist! Blir det nordhordaland i julen?
Jepp, rett i barisFått av jakka før du fikk skjenket det glasset?![]()
Absolutt ikkeHar du ingen egen vilje og velge plater selv![]()
Tsunoda kan ikke gjøre mye med starten, men kanskje når de andre tar en pitstop. Sikker bare meg og ønsketenkningerDet er ikke godt å si, Tsunoda kan ta en siste for laget...
Men jeg gleder meg til starten, der kan mye skje!
Samtidig som Verstappen kan være full av faen. Gøy blir det uansett![]()
For et bilde da
Hun er nok det ogsåFor et bilde daHun så nesten litt ond ut her
![]()
Spiste pinnekjøtt i dagStapp mett på ribbe. Droppet akevitten siden det var søndag, men jeg var inne på tanken. Ribbe er digg, men pinnekjøtt er enda bedre.
Fesk eller flesk?Tenker, så lenge man ikke deiser en fesk på bordet på julaften, tilhører man et sivilisasjonen.
Lutefisk er livet for kort til å spise…Tenker, så lenge man ikke deiser en fesk på bordet på julaften, tilhører man et sivilisasjonen.
Jule torsk i lefse er knall godt og har hatt det mange ganger når jeg var gift, svigermor hadde det på jul aftenFisk på julaften. Da hadde jeg sett mørkt på livet![]()
Og hvordan gikk det ekteskapet... I rest my case.Jule torsk i lefse er knall godt og har hatt det mange ganger når jeg var gift, svigermor hadde det på jul aftenanbefales
Ha en fin kveld
mvh
Tenker at om man må bruke plumbo på "maten" for å få den nedLutefisk er livet for kort til å spise…
Hehe det gikk ikke så bra men torsken var godOg hvordan gikk det ekteskapet... I rest my case.![]()