Serverarbeid er utført og siden bør fungere optimalt igjen

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Jeg beklager at torsdag 24. februar ble en dag med mye treg responstid fra serveren, og det skyldtes at undertegnede holdt på med tweaking, justering og oppdatering hele dagen.

Jeg pleier normalt å gjøre disse tingene om natten, men det har vært mye lugging i det siste, og jeg vil kjøre diverse real-time analyser mens siden hadde online besøkende. Det var den beste måten å se hvilke prosesser som trengte justering, og jeg fant en rekke problemer som jeg i løpet av gårsdagen og natten har rettet på.

Det er godt mulig jeg må etterjustere litt, og vi får se hvordan det utarter seg i løpet av fredagen. Etter en 18-timers non-stop arbeidsøkt så skal en ikke se bort ifra at jeg kan ha tastet noe feil både her og der. :ROFLMAO:

Mvh
Høvdingen

Vedlegg

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
16.290
Sted
Sølvbyen
Godt å høre at det ikke var russiske hackerangrep som gjorde siden treg i går. ;P

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Jeg vil ikke tro at noen har opplevd noe problemer i dag.

Jeg gikk nettopp gjennom alle feillogger, og null feil siden i dag tidlig. Det må være første gang på 20 år, og jeg gir meg selv en klapp på skulderen for den.

Vi har en server som er fullstendig overkill, en ny og raskere nettlinje, men jeg hadde bommet litt på enkelte innstillinger. Endringene jeg gjorde i går vil sørge for at siden vil være mye mer stabil fremover, og tidligere har det f.eks. vært en viss treghet på kveldstid, men det vil neppe skje nå.

Si gjerne ifra hvis du har hatt problemer med å laste opp siden i dag, eller om du opplever noen forskjell fra tidligere.

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn