Sendte meldinger? finnes det og i såfall hvor?

Evelen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
69
Sted
Vest-Agder/Søgne
Torget vurderinger
2
Bare meg som ikke finner igjen meldingene jeg sender her på hifisentralen?
Finnes ingenting som heter sendte meldinger, og o utboks kommer dem ikke frem...

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Det fungerer fint her. Når man klikker "Meldinger" helt oppe til høyre, kommer det riktignok bare opp "Ingen nye meldinger " og "Innboks" - litt misvisende, synes jeg - det kunne godt ha dukket opp et alternativ med "Utboks" også - men klikker man da på "Innboks", kommer man jo videre og kan gå videre til utboksen derfra.

Evelen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
69
Sted
Vest-Agder/Søgne
Torget vurderinger
2
Det fungerer fint her. Når man klikker "Meldinger" helt oppe til høyre, kommer det riktignok bare opp "Ingen nye meldinger " og "Innboks" - litt misvisende, synes jeg - det kunne godt ha dukket opp et alternativ med "Utboks" også - men klikker man da på "Innboks", kommer man jo videre og kan gå videre til utboksen derfra.
sendte deg en test melding, fikk du den? for den kom ikke i utboksen

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
sendte deg en test melding, fikk du den? for den kom ikke i utboksen
Høvdingen er nok inne på noe i svaret sitt rett ovenfor her. Jeg fikk meldingen din, har sendt et testsvar - og mitt svar ligger i utboksen min.

Evelen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
69
Sted
Vest-Agder/Søgne
Torget vurderinger
2
Høvdingen hadde rett.
Hvorfor er ikke denne hukket av som standard? regner med jeg ikke er den eneste som er blitt forvirret av denne.
Dog en selger som vil få 3-4 like meldinger av meg neste gang han logger inn :D

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Vi kjørte en database oppdatering for en stund tilbake som justerte denne til PÅ for alle brukere, men den var tydeligvis ikke på for deg.

Topp Bunn