Ja de er vel det, jeg er litt treg noen ganger ;DArtDeco skrev:Syns da at Dagbladet er med på satiren. Faktsik veldig alright av db.
Ja de er vel det, jeg er litt treg noen ganger ;DArtDeco skrev:Syns da at Dagbladet er med på satiren. Faktsik veldig alright av db.
Glam-Åge sutrer til PFU (http://www.side2.no/musikk/article2552449.ece)Polkagris skrev:Øystein Greni bør også nevnes i en tråd som detta... og så han vokalisten i Wig Wam, Åge et eller annet...
Sikkert greit å rulle inn tastaturkjeften hvis en ikke evner å forstå hva man faktisk har lest.Class skrev:Her gjør Egil det han pleier og selvhøytidelige db driter seg ut, igjen :Townes skrev:
Bra, Egil! Jeg LOL-et ;D
Jøss :ErosLoveking skrev:Sikkert greit å rulle inn tastaturkjeften hvis en ikke evner å forstå hva man faktisk har lest.
Har du sett deg selv på leggen i det siste eller?
;DClass skrev:Jøss :ErosLoveking skrev:Sikkert greit å rulle inn tastaturkjeften hvis en ikke evner å forstå hva man faktisk har lest.
Har du sett deg selv på leggen i det siste eller?
Det er verdens PMS dag i dag, er din post relatert til denne eller liker du bare sånn generelt å lage kvalm?
Huff for en diskriminerende, kvinnefiendtlig, kjønnsfacistisk og manssjåvinistisk kommentar!Class skrev:Jøss :
Det er verdens PMS dag i dag, er din post relatert til denne eller liker du bare sånn generelt å lage kvalm?
Kanskje LoveKing og LoveQueen egentlig er en og samme person? ;DSpiralis skrev:Huff for en diskriminerende, kvinnefiendtlig, kjønnsfacistisk og manssjåvinistisk kommentar!Class skrev:Jøss :
;D
Han har en forklaring i en tråd under Musikk generelt der han forklarer den tekniske årsaken til sine PMS-lignende symptomer i dag.Spiralis skrev:Eros kan ofte være uenig men veldig sjelden har jeg opplevd ham sur og grinete.
Vi får la tvilen komme tiltalte til gode og anta at det skyldes en dårlig dag. Så får vi håpe at en god natts søvn gjør at Eros kommer tilbake i sitt gode gamle jeg.![]()